پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر تزریق ژل در سینما سعدی شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل در سینما سعدی شیراز

بهترین دکتر تزریق ژل در سینما سعدی شیراز

  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
  • 0 لایک
  • 234 بازدید
  • 0 دیدگاه

سایت پزشک آنلاین ۲۴ در این مطلب، بهترین دکتر تزریق ژل در سینما سعدی شیراز را به همراه شماره تماس و آدرس به شما معرفی کرده است. شما می توانید برای دریافت نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین از طریق پروفایل پزشکان اقدام کنید.

دکتر تزریق ژل در سینما سعدی شیراز

در جدول زیر پزشکان باتجربه تزریق ژل در خیابان سینما سعدی شیراز به همراه شماره تماس و آدرس مشاهده می کند. سابقه و تجربه پزشک نیز از نکات مهم در انتخاب پزشک تزریق ژل است. پزشک با تجربه و باسابقه، می تواند نتایج بهتری از تزریق ژل حاصل کند.

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر شهناز صمیمی شیراز، خیابان هفت تیر (۲۰ متری سینما سعدی)، اول اردیبهشت غربی، جنب بیمارستان شفا ۰۷۱۳۲۳۵۲۹۸۹
۲ دکتر محمد حسن حقی شیراز، خیابان شوریده شیرازی (۳۰ متری سینما سعدی)، نبش کوچه ۱۴، ساختمان دژبد، طبقه دوم ۰۷۱۳۲۳۳۳۱۳۹
۳ دکتر زهرا خسروی شیراز، ۳۰ متری سینما سعدی، به سمت هنگ، ابتدای کوچه ۱۴، ساختمان پزشکان ۰۷۱۳۲۳۵۴۸۰۷

پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت از دکتر تزریق ژل در بلوار سینما سعدی شیراز

کاربران گرامی، می‌توانید از طریق سایت پزشک آنلاین ۲۴، نوبت تزریق ژل در خیابان سینما سعدی شیراز را به صورت اینترنتی دریافت کنید. برای این کار، ابتدا در سایت ثبت نام کنید و سپس وارد صفحه پروفایل پزشک مورد نظر خود شوید. در صفحه پروفایل، گزینه «ثبت نوبت» را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات، نوبت شما به صورت آنلاین ثبت می‌شود. همچنین برای مشاهده بهترین دکتر تزریق ژل در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

برای مشاهده بهترین تزریق ژل در ملاصدرا شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

تزریق ژل در سینما سعدی شیراز

هزینه تزریق ژل در بلوار سینما سعدی شیراز

هزینه تزریق ژل در حیابان سینما سعدی شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع ژل: ژل‌ های تزریقی مختلفی در بازار وجود دارند که از نظر ترکیب، ماندگاری و قیمت متفاوت هستند. ژل‌های هیالورونیک اسید، رایج‌ترین نوع ژل تزریقی هستند و قیمت‌های مختلفی دارند. ژل‌های هیالورونیک اسید با ماندگاری طولانی‌تر، قیمت بالاتری نیز دارند.
  • منطقه تزریق: هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت متفاوت است. به عنوان مثال، تزریق ژل لب هزینه بیشتری نسبت به تزریق ژل زیر چشم دارد.
    تجربه و مهارت پزشک: تجربه و مهارت پزشک نیز در تعیین هزینه تزریق ژل تأثیرگذار است. پزشکان باتجربه‌تر معمولاً هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، هزینه تزریق ژل در شیراز در سال ۱۴۰۲ به طور متوسط بین ۱,۵۰۰,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. البته این قیمت‌ها ممکن است در کلینیک‌های مختلف متفاوت باشد. برای مشاهده بهترین کلینیک زیبایی در بلوار سینما سعدی شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

کلام آخر

دکتر تزریق ژل در بلوار سینما سعدی شیراز در این مطلب به شما معرفی شده است. شما می توانید سوالات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید