پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز
بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز

بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز

  • آخرین بروزرسانی: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

  • 0 لایک
  • 3357 بازدید
  • 8 دیدگاه

انتخاب کلینیک دندانپزشکی مناسب، یکی از مهم‌ ترین عواملی است که بر روند درمان و رضایت بیمار تأثیرگذار است. در شیراز کلینیک‌ های دندانپزشکی متعددی وجود دارد که هر یک از آن‌ ها خدمات متنوعی را ارائه می‌ دهند. با این حال، برخی از کلینیک‌ دندانپزشکی در شیراز از نظر کیفیت خدمات، تجهیزات و کادر درمانی، برتری دارند.

ما در سایت پزشک آنلاین ۲۴  لیستی از بهترین درمانگاه دندانپزشکی شیراز به شما به همراه شماره تماس و آدرس معرفی کرده ایم. برای دریافت نوبت و مشاوره آنلاین می توانید از طریق پروفایل اقدام نمایید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز

با بررسی نظرات بیماران و مراجعه‌ کنندگان، بهترین کلینیک‌ های دندانپزشکی شیراز را به شما معرفی می‌ کنیم. این کلینیک‌ ها با ارائه خدمات باکیفیت، رضایت بالایی را از سوی مراجعان خود کسب کرده‌ اند.

کلینیک دندانپزشکی و دهان پزشکی نگین

کلینیک نگین پزشک آنلاین 24

کلینیک نگین، یکی از معتبرترین کلینیک‌ های دندانپزشکی و دهان پزشکی در شیراز است که با بهره‌ گیری از تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب، خدمات دندانپزشکی باکیفیتی را به مراجعین خود ارائه می‌ دهد. برای آشنایی بیشتر با خدمات و نمونه کارهای کلینیک نگین، می‌ توانید بر روی عکس بالا کلیک کنید. همچنین امکان مشاوره آنلاین و دریافت نوبت اینترنتی از طریق پروفایل کلینیک وجود دارد.

کلینیک دندانپزشکی سال شیراز

کلینیک دندانپزشکی سال شیراز با بهره‌مندی از متخصصین مجرب و با سابقه و تجهیزات پیشرفته، طیف کاملی از خدمات دندانپزشکی را در محیطی امن و آرامش‌بخش به شما ارائه می‌دهد.

خدمات کلینیک سال:

  • معاینه و مشاوره
  • دندانپزشکی ترمیمی
  • زیبایی دندان
  • ایمپلنت دندان
  • ارتودنسی

شماره تماس کلینیک سال: ۰۷۱۳۲۳۴۳۳۲۰

آدرس کلینیک دندان پزشکی سال: شیراز، خیابان ۷ تیر (بیست متری سینما سعدی) نبش معدل شرقی، مجتمع سال، طبقه سوم واحد ۳۰۳ و ۳۰۴

پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت از کلینیک دندانپزشکی در شیراز در پزشک آنلاین ۲۴

امروزه می‌ توانید به جای صرف زمان طولانی در ترافیک برای دریافت نوبت حضوری از کلینیک دندانپزشکی در شیراز، از روش آنلاین استفاده کنید. برای دریافت نوبت از کلینیک‌ های معرفی شده در جدول بالا یا کلینیک دندانپزشکی کودکان در شیراز، ابتدا وارد پروفایل کلینیک‌ های دندانپزشکی در سایت ما شوید و سپس با توجه به روز و ساعت فعالیت پزشک، نوبت خود را ثبت کنید.

راهنمای انتخاب معتبرترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز : مهم ترین نکات

انتخاب بهترین و معروف ترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید به آنها توجه کنید. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • تجربه و مهارت دندانپزشک: سابقه و مهارت دندانپزشک یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب کلینیک دندانپزشکی است. می توانید از طریق جستجو در اینترنت، نظرات بیماران قبلی را مطالعه کنید و یا از دوستان و آشنایان خود در مورد دندانپزشکان خوب در شیراز سوال کنید.
  • تخصص دندانپزشک: دندانپزشکی رشته های مختلفی دارد، مانند دندانپزشکی ترمیمی، ارتودنسی، ایمپلنت و … .
    انتخاب دندانپزشکی که در تخصص مورد نیاز شما مهارت دارد، بسیار مهم است.
  • تجهیزات و امکانات کلینیک: یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید از تجهیزات و امکانات مدرن و به روز استفاده کند تا خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا ارائه دهد.
  • هزینه خدمات:هزینه خدمات دندانپزشکی در کلینیک های مختلف متفاوت است. قبل از انتخاب کلینیک، در مورد هزینه خدمات دندانپزشکی در آن کلینیک تحقیق کنید.
  • در مورد سابقه و مهارت دندانپزشک تحقیق کنید.
  • از نظرات بیماران قبلی در مورد کیفیت خدمات دندانپزشکی در آن کلینیک استفاده کنید.

هزینه خدمات در بهترین کلینیک دندان پزشکی شیراز

کلینیک دندانپزشکی در شیراز

هزینه خدمات در بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع خدمات دندانپزشکی: هزینه خدمات دندانپزشکی با توجه به نوع آن متفاوت است. به عنوان مثال، هزینه جرم گیری و پر کردن دندان کمتر از هزینه ایمپلنت یا ارتودنسی است.
  • تجربه و مهارت دندانپزشک: دندانپزشکان با تجربه و مهارت بالاتر، هزینه بیشتری دریافت می کنند.
  • تجهیزات و مواد مورد استفاده: تجهیزات و مواد با کیفیت بالاتر، هزینه بیشتری دارند.
  • موقعیت کلینیک دندانپزشکی: کلینیک های دندانپزشکی واقع در مناطق مرکزی شهرها، هزینه بیشتری دریافت می کنند.

به عنوان مثال هزینه ایمپلنت دندان در شیراز بیشتر از هزینه ترمیم دندان می باشد. برای اطلاع دقیق از خدمات دندانپزشکی می توانید با شماره های جدول تماس بگیرید و هزینه دقیق را جویا شوید.

کلینیک دندانپزشکی اقساطی در شیراز

دندانپزشکی اقساطی راه حلی مناسب برای افرادی است که به دنبال دریافت خدمات دندانپزشکی باکیفیت و با قیمت مناسب هستند. با انتخاب کلینیک مناسب، می‌توانید از مزایای این روش پرداخت بهره‌مند شوید و سلامت دهان و دندان خود را حفظ کنید. بسیاری از کلینیک های دندانپزشکی در شیراز هستند که هزینه خدمات را به صورت اقساط از بیمار دریافت می کنند. پرداخت به صورت اقساطی شرایط ویژه ای دارد و ممکن است شرایط هر کلینیک با سایر کلینیک ها متفاوت باشد. پس بهتر است شرایط دقیق را از کلینیک مورد نظرتان جویا شوید.

معرفی چند کلینیک دندانپزشکی اقساطی در شیراز

  • کلینیک دندانپزشکی حامی: این کلینیک در خیابان ملاصدرا واقع شده و خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی را به صورت اقساطی ارائه می‌دهد.
  • کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد: این کلینیک در بلوار پاسارگاد واقع شده و خدمات دندانپزشکی عمومی، تخصصی و زیبایی را به صورت اقساطی ارائه می‌دهد.
  • کلینیک دندانپزشکی قائم: این کلینیک در خیابان قصرالدشت واقع شده و خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی را به صورت اقساطی ارائه می‌دهد.

بیمه های قابل پذیرش درمانگاه دندانپزشکی شیراز

شما کاربران عزیز به کمک بیمه های پایه و یا تکمیلی می توانید هزینه های خدمات دندانپزشکی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید. بسیاری کلینیک، بیمه های زیادی را تحت پوشش قرار می دهند. برای اطلاع از بیمه های قابل پذیرش می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید و یا از قسمت پروفایل هر کلینیک بیمه های قابل پذیرش شرا مشاهده نمایید.

درمانگاه دولتی دندانپزشکی شیراز

درمانگاه دولتی دندانپزشکی شیراز

درمانگاه های دولتی دندانپزشکی در شیراز یکی از مراکز بهداشتی و درمانی معتبر در شهر شیراز است که به ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان می‌پردازد. این مراکز با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و کادر متخصص و مجرب، به ارائه خدمات درمانی با کیفیت و بهداشتی در زمینه‌های مختلف دندانپزشکی می‌پردازد. درمانگاه دولتی دندانپزشکی شیراز با پذیرش بیمه‌های اجتماعی و خصوصی، امکان دسترسی آسان و مناسب به خدمات دندانپزشکی را برای اقشار مختلف جامعه فراهم می‌کند. این مرکز با هدف ارتقاء سطح بهداشت دهان و دندان جامعه و جلوگیری از بروز مشکلات جدی دندانی، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

در نهایت، مراجعه به درمانگاه دولتی دندانپزشکی شیراز به عنوان یک گزینه مناسب برای ارائه خدمات دندانپزشکی با کیفیت و هزینه مناسب برای شهروندان می‌تواند به بهبود و حفظ سلامت دهان و دندان کمک کند.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی شیراز

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی شیراز

کلینیک های دندانپزشکی که صورت ۲۴ ساعته در شیراز مشغول به فعالیت هستند، بسیار مورد توجه بیماران قرار گرفته است. در واقع شما می توانید در هر زمانی که که مشکلی برایتان پیش آمد به کلینیک مراجعه کنید. شما می توانید مواقع اورژانسی که دچار دندان درد شده اید و در ساعت غیر از ساعات کاری بود، سریعا به کلینیک های شبانه روزی مراجعه نمایید. بهترین کلینیک های شبانه روزی در شیراز عبارتند از:

  • کلینیک دندانپزشکی سینوهه
  • درمانگاه شبانه روزی دندانپزشکی صدف

انواع خدمات کلینیک های دندان پزشکی

کلینیک‌ های دندانپزشکی ارائه‌د هنده مجموعه‌ای از خدمات بهداشت دهان و دندان و درمان‌ های مرتبط با دهان، دندان، فک و صورت هستند. این خدمات می‌ توانند شامل موارد زیر باشند:

۱. درمان‌ های پایه :

  • حفظ بهداشت دهان و دندان: تمیزی دندان‌ ها، اطراف دندان‌ ها و پایینی‌ ترین قسمت لثه.
  • درمان‌ های پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ ها : اعمال فلوراید و سایر روش‌ های پیشگیری از تخریب دندان.

۲.  درمان‌ های حفظ و بهبود وضعیت دندان‌ ها:

  • درمان‌ های ترمیمی دندانی : اعمال ترمیم‌ های دندانی مانند انواع پرکردن، ونیر و …

۳. جراحی دندان‌ ها و فک‌ ها :

  • جراحی استخوان فک و صورت : جراحی‌های مرتبط با اصلاح و ترمیم استخوان‌های فک و صورت.

۴. ارتودنسی :

  • درمان‌های ارتودنسی

۵. ایمپلنت‌های دندانی :

  • کاشت ایمپلنت : جراحی برای کاشت ایمپلنت‌های دندانی جایگزین دندان‌های گمشده.

۶. پریودنتولوژی:

  • درمان‌های لثه و بافت‌های اطراف: درمان بیماری‌ها و مشکلات لثه و بافت‌های اطراف دندان.

۷.درمان‌های زیبایی دندان :

  • حفظ زیبایی دندان‌ها : انجام روش‌های سفید کردن دندان، بلیچینگ و…

۸. خدمات کودکان و درمان‌های کودکان :

  • ارائه مشاوره و درمان‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان.

۹.درمان‌های ویژه:

  • درمان‌های ویژه از قبیل اصلاح فک و دندان‌ها

همچنین، کلینیک‌های دندانپزشکی ممکن است خدمات اضافی مانند مشاوره‌های تغذیه، مشاوره‌های زبانی (صحبت کودکانه)، و ترکیبی از خدمات دیگر مرتبط با بهبود وضعیت دهان و دندان نیز ارائه دهند.

درمانگاه دندانپزشکی کودکان در شیراز

درمانگاه دندانپزشکی کودکان در شیراز، مرکز تخصصی ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان است. این مراکز توسط دندانپزشکان متخصص کودکان اداره می‌شوند که آموزش‌های ویژه‌ای برای درمان کودکان دریافت کرده‌اند.

خدمات دندانپزشکی کودکان در این مراکز شامل موارد زیر است:

  • معاینه و پیشگیری از بیماری‌های دندانی
  • ترمیم دندان‌ های شیری و دائمی
  • کشیدن دندان‌ های شیری
  • درمان بیماری‌ های لثه
  • ارتودنسی کودکان

دندانپزشکان کودکان با استفاده از تجهیزات و روش‌ های درمانی مناسب، سعی می‌ کنند تا تجربه دندانپزشکی را برای کودکان به یک تجربه مثبت و لذت‌ بخش تبدیل کنند. آنها با استفاده از تکنیک‌های آرام‌بخشی، مانند استفاده از موسیقی، داستان‌گویی و بازی، سعی می‌ کنند تا ترس کودکان از دندانپزشکی را کاهش دهند.

کلینیک دندانپزشکی خوب در شیراز

در جدول زیر سایر کلینیک دندانپزشکی و همچنین درمانگاه دندانپزشکی شبانه روزی شیراز به شما معرفی شده است. که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آنها تماس برقرار نمایید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
پزشکان VIP سایت پزشک آنلاین 24 کلینیک دندانپزشکی و دهان پزشکی نگین شیراز، چهار راه زرگری، به سمت بلوار چمران، ساختمان پزشکی ابن سینا، طبقه ۴، واحد ۱۸ ۰۷۱۳۶۲۷۶۲۸۷
۰۷۱۳۶۲۷۶۲۸۹
۰۹۹۰۰۴۳۹۰۰۴
۲ کلینیک دندانپزشکی مهتاب شیراز، خیابان معدل غربی، حدفاصل خیابان فلسطین و ملاصدرا ۰۷۱۳۲۳۳۰۸۴۷
۳ کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد شیراز، میدان پاسارگاد، بلوار پاسارگاد، روبروی پارک سراج ۰۷۱۳۸۳۵۰۰۲۲
۴ کلینیک دندانپزشکی همای رحمت شیراز، تپه تلویزیون، خیابان جهاد سازندگی ، نبش کوچه ۱۰ ، درمانگاه همای رحمت ۰۷۱۳۲۲۹۳۰۰۵
 ۵ کلینیک دندانپزشکی دکتر مسعود کشاورز شیراز، ستارخان، جنب رستوران صوفی ۰۷۱۳۶۴۹۱۶۹۶
۶ کلینیک دندانپزشکی دکتر خادمه الرسول شیراز، بلوار استقلال، نبش کوچه ۳۴، ساختمان اندیشه، طبقه اول ۰۷۱۳۶۴۹۹۵۹۱
۷ کلینیک دندانپزشکی صدرا شیراز، صدرا، فاز ۱، بلوار مولانا، ساختمان فلورانس، طبقه ۱، واحد ۳ ۰۷۱۳۶۴۰۳۱۰۲
۸ کلینیک دندانپزشکی دیجیتال تبسم شیراز، ابتدای بولوار نیایش، روبروی مجتمع پزشکی نیایش، ساختمان هیراد ۰۷۱۳۶۵۴۱۲۹۵
۹ کلینیک دندانپزشکی آرمان شیراز ، قصردشت، بالاتر از منبع آب، روبه روی کوچه ۱۶، پلاک ۱۹۶ ۰۷۱۳۶۲۳۹۱۶۶
۱۰ کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر حمزوی شیراز، چمران، رو به روی استخر انقلاب، کوچه ۹ ۰۷۱۳۶۲۸۲۸۰۰
۱۱ کلینیک دندانپزشکی مهر شیراز، خیابان قصردشت، بالاتر از زرگری، حد فاصل کوچه ۶۸ و ۷۰، پلاک ۱۱۹ ۰۷۱۳۶۲۶۹۰۰۱
۱۲ کلینیک‌ دندانپزشکی سفیران شیراز، امیرکبیر، حد فاصل باغ ‌حوض و ریشمک، نبش کوچه ۲۲، ساختمان سرمست، طبقه ۲، واحد ۳ ۰۷۱۳۸۳۸۶۸۸۵
۱۳ کلینیک دندانپزشکی تبیان شیراز، فلکه قصردشت، جنب بانک صادرات به سمت ایمان شمالی، ساختمان مجد، طبقه ۴، واحد ۳ ۰۷۱۳۶۳۰۹۸۱۸
۱۴ کلینیک دندانپزشکی نیایش شیراز، پل معالی آباد، ابتدای ۲۴ متری دینکان، سمت راست، جنب بلوار بهشت ۰۷۱۳۶۳۵۱۱۱۶
 ۱۵ کلینیک دندانپزشکی قائم شیراز شیراز، خیابان قصرالدشت، نرسیده به عفیف آباد، طبقه بالای عطاری چهل گیاه ۰۷۱۳۶۲۶۶۲۳۶
۱۶ کلینیک دندانپزشکی لبخند شیراز، بلوار امیرکبیر
۱۷ کلینیک دندانپزشکی درمانگاه سهامی شیراز ، بلوار چمران ، ابیوردی ۲ ۰۷۱۳۶۲۶۹۱۲۱
۱۸ کلینیک دندانپزشکی درمانگاه میلاد شیراز، قدوسی غربی، روبروی کوچه ۱۴ ۰۷۱۳۶۳۰۲۰۶۵
۱۹ کلینیک دندانپزشکی درمانگاه شهر راز شیراز، قدوسی شرقی، نبش کوچه ۶ ۰۷۱۳۶۴۸۷۵۳۵
۲۰ کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر غفاری پور شیراز، چهارراه ملاصدرا، ابتدای بعثت (قبل از خلد برین)، روبروی بانک آینده ۰۷۱۹۱۰۳۳۰۹۱
۲۱ کلینیک دندانپزشکی آرسته شیراز، بلوار آزادی، حدفاصل خاکشناسی و ارم، نبش کوچه ۱۹، کلینیک آرسته ۰۷۱۳۲۲۷۳۹۳۷
۲۲ درمانگاه دندانپزشکی جم شیراز، معالی آباد، خیابان خلبانان، کوچه ۱۰، جنب فست فود جوی، پلاک ۲۶۵ ۰۷۱۳۶۳۵۶۰۷۴
۲۳ کلینیک دندانپزشکی سلامت آفرین شیراز، بلوار جمهوری، از سمت میدان جام جم، بعد از کوچه ۱۶، پلاک ۱۲۸، طبقه ۱، واحد ۱ ۰۷۱۳۲۲۷۹۸۷۷
۲۴ کلینیک دندانپزشکی پارس شیراز ، میدان معلم ، ابتدای فرهنگ شهر ، جنب بانک مسکن. ۰۷۱۳۶۳۱۱۱۹۳
۲۵ درمانگاه دندانپزشکی یاس شیراز، بلوار ستارخان
۲۶ کلینیک دندانپزشکی ستارخان شیراز، بلوار ستارخان، جنب رستوران صوفی ۰۷۱۳۶۴۸۰۶۲۱
۲۷ کلینیک دندانپزشکی ایران شیراز، خیابان بعثت، فلکه سنگی، اول خیابان سرباز. ۰۷۱۳۶۴۹۱۶۹۶
۲۸ کلینیک دندانپزشکی پارسین شیراز، پل معالی آباد، تاچارا، جنب زیرگذر صنایع، ابتدای کوچه ۱۴ ۰۷۱۳۶۳۵۰۶۸۶
۲۹ کلینیک دندانپزشکی نیایش شیراز، پل معالی آباد، خیابان شهید کبار، نرسیده به بلوار بهشت ۰۷۱۳۶۳۵۱۱۱۶
۳۰ کلینیک دندانپزشکی عاج شیراز، بلوار پاسداران (زرهی)، کوچه ۵۸ ، سمت راست. ۰۷۱۳۸۴۲۲۶۶۸
۳۱ کلینیک دندانپزشکی عارف شیراز، خیابان فلسطین، نبش کوچه ۲ ۰۷۱۳۲۳۳۴۴۸۱
۳۲ درمانگاه دندانپزشکی میلاد شیراز، بلوار شهید چمران، نبش کوچه ۱۱ ۰۷۱۳۶۲۶۴۳۳۷
۳۳ درمانگاه دندانپزشکی شبانه روزی درخشان شیراز ، خیابان انقلاب، بعد از چهاراه گمرک، جنب کوچه ۲۷ ۰۷۱۳۲۳۲۴۹۷۶
۳۴ کلینیک دندانپزشکی زند شیراز، بلوار کریم خان زند، کوچه ۴۳ ۰۷۱۳۲۳۰۴۱۰۰
۳۵ کلینیک دندانپزشکی صدف شیراز، خیابان انقلاب، بین خیابان منوچهری و خیابان مشیر شرقی. ۰۷۱۳۲۳۴۷۱۱۷
۳۶ کلینیک دندانپزشکی دکتر مینا شیراز، خیابان برق، خیابان شهید رضایی، پلاک ۴۸ ۰۷۱۳۲۳۲۱۳۵۷
۳۷ کلینیک دندانپزشکی بهاران شیراز، میدان اطلسی، به طرف چهارراه باغ تخت، جنب داروخانه دکتر شمسی، ساختمان پزشکان بهار، طبقه منفی یک ۰۷۱۳۲۲۹۲۳۹۳
۳۸ کلینیک دندانپزشکی دکتر هاشمی شیراز، بلوار ابونصر، ابتدای خیابان طلاب. ۰۷۱۳۷۳۰۳۶۱۷
۳۹ کلینیک دندانپزشکی سیب شیراز، بلوار بعثت، خیابان شهید رضایی، روبروی درب ورودی استخر حجاب، پلاک ۶۰ ۰۷۱۳۲۳۴۰۷۰۷
۴۰ کلینیک دندانپزشکی کرم قاسمی شیراز، خیابان مشیر فاطمی، بین هدایت و معدل، طبقه چهارم ۰۷۱۳۲۳۳۳۹۷۲
۴۱ درمانگاه دندانپزشکی کیمیا شیراز، بالاتر از میدان صنایع، ابتدای بلوار دکتر حسابی، حدفاصل خیابان آدینه و کوچه ۱۸ ۰۹۳۹۸۴۱۵۳۳۷
۰۹۳۹۸۴۱۵۳۳۸
۴۲ کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر رزمجو شیراز، معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، ساختمان پزشکان، طبقه ۷، واحد ۷۱ ۰۷۱۳۶۳۴۰۰۴۸
۰۹۳۸۹۲۸۹۹۰۲
۴۳ کلینیک دندانپزشکی دکتر فربدان شیراز، خیابان قصردشت، روبروی کوچه ۶۵ ۰۷۱۳۶۲۹۴۰۲۴
۴۴ دانشکده دندانپزشکی شیراز، قصردشت، قم آباد، نبش خیابان مهر ۰۷۱۳۶۲۶۳۱۹۳
۴۵ کلینیک دندانپزشکی درنیکا شیراز، سی متری سینما سعدی، نبش کوچه ۳، طبقه فوقانی بانک صادرات ۰۷۱۳۲۳۴۳۱۱۰
۴۶ درمانگاه دندانپزشکی ابن سینا شیراز، خیابان خلیلی، رو به روی کوچه ۵، پلاک ۴۵۰ ۰۷۱۳۶۲۸۶۲۵۷
۴۷ کلینیک دندانپزشکی سلامت آفرین شیراز، بلوار جمهوری، از سمت میدان جام جم ۰۷۱۳۲۲۷۹۸۷۷
۴۸ کلینیک دندانپزشکی درمانگاه سهامی شیراز، بلوار چمران ، ابیوردی ۲ ۰۷۱۳۶۲۶۹۱۲۱
۴۹ کلینیک دندانپزشکی درمانگاه شهر راز شیراز، قدوسی شرقی، نبش کوچه ۶ ۰۷۱۳۶۴۸۷۵۳۵
۵۰ کلینیک دندانپزشکی تبیان شیراز، فلکه قصردشت، جنب بانک صادرات به سمت ایمان شمالی، ساختمان مجد، طبقه ۴، واحد ۳ ۰۷۱۳۶۳۰۹۸۱۸
۵۱ کلینیک دندانپزشکی نیایش شیراز، پل معالی آباد، ابتدای ۲۴ متری دینکان، سمت راست، جنب بلوار بهشت ۰۷۱۳۶۳۵۱۱۱۶
۵۲ کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد شیراز، میدان پاسارگاد، بلوار پاسارگاد، روبروی پارک سراج ۰۷۱۳۸۳۵۰۰۲۲
۵۳ کلینیک دندانپزشکی همای رحمت شیراز، تپه تلویزیون، خیابان جهاد سازندگی، نبش کوچه ۱۰، درمانگاه همای رحمت ۰۷۱۳۲۲۹۳۰۰۵
۵۴ کلینیک دندانپزشکی دکتر خادمه الرسول شیراز، بلوار استقلال، نبش کوچه ۳۴، ساختمان اندیشه، طبقه اول ۰۷۱۳۶۴۹۹۵۹۱
۵۵ کلینیک دندانپزشکی صدرا شیراز ، صدرا، فاز ۱، بلوار مولانا، ساختمان فلورانس، طبقه ۱، واحد ۳ ۰۷۱۳۶۴۰۳۱۰۲
۵۶ درمانگاه دندانپزشکی جم شیراز، معالی آباد، خیابان خلبانان، کوچه ۱۰، جنب فست فود جوی، پلاک ۲۶۵ ۰۷۱۳۶۳۵۶۰۷۴
۵۷ کلینیک دندانپزشکی سلامت آفرین شیراز، بلوار جمهوری، از سمت میدان جام جم، بعد از کوچه ۱۶، پلاک ۱۲۸، طبقه ۱، واحد ۱ ۰۷۱۳۲۲۷۹۸۷۷

بهترین کلینیک دندانپزشکی از نظر مردم در شیراز کدام است؟

برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی شیراز، می‌توانید از نظرات و پیشنهادات کاربران در قسمت دیدگاه در کادر انتهایی صفحه و تمامی پروفایل‌های سایت مطالعه کنید. همچنین، مشاهده درصد رضایت مردم نیز می‌تواند در این انتخاب کمک‌کننده باشد. برای این کار، کافی است به جدول ابتدایی صفحه مراجعه کنید و با کلیک بر روی نام درمانگاه دندانپزشکی مورد نظر خود، بهترین کلینیک دندانپزشکی از نظر مردم را پیدا کنید.

چگونه بهترین کلینیک دندانپزشکی را انتخاب کنم ؟

برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. از آشنایان خود سوال بپرسید یا در گوگل جستجو کنید تا لیست کلینیک ها را پیدا کنید.
  2. عملکرد و خدمات کلینیک را بررسی کنید و از مراجعین آن کلینیک نظر بپرسید.
  3. نمونه کارهای کلینیک را در وب سایت بررسی کنید.
  4. به کمک چت آنلاین مشکل دندان خود را به آنها توضیح دهید.

در نهایت، متخصص با توجه به مشکل دندان شما و میزان هزینه ای که می توانید پرداخت کنید، اقدام به درمان دندان شما خواهد کرد. خلاصه این است که برای انتخاب بهترین درمانگاه دندان پزشکی شیراز، باید تحقیق و بررسی کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

کلام آخر

در مطالب فوق لیستی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز به شما عزیزان معرفی شده است. برای گرفتن نوبت و یا مشاوره آنلاین و تلفنی می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید و یا از طریق پروفایل اقدام نمایید.

ممنون از شما. نظر و دیدگاه های خودتان را در مورد پزشکان و سایت پزشک آنلاین ۲۴ می توانید در زیر برای ما ارسال کنید.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

۸ دیدگاه

  •  1 ماه قبل

    خیلی ممنون بابت توضیحاتتون. من کلینیک مورد نظر خودم رو پبدا کردم

  •  3 ماه قبل

    سلام کلینیک دندانپزشکی شیراز شبانه روزی که کارش خوب باشه کسی میشناسه؟

  •  4 ماه قبل

    سلام کلینیک دندانپزشکی شیراز طرف قرارداد نیروهای مسلح کدام است؟

  •  5 ماه قبل

    بهترین کلینیک دندان پزشکی شیراز کدام است؟ من دندونم خراب شده شاید ارتودنسی بخاد. می خوام نظر سایر دندانپزشکان رو هم بدونم

  •  6 ماه قبل

    سلام. درمانگاه خیریه دندانپزشکی شیراز کجاست؟

  •  8 ماه قبل

    سلام داخل صدرا کلینیک دندانپزشکی خوبی نیست؟

  •  10 ماه قبل

    سلام من از شهرستان میخوام بیام. خیلی تعریف کلینیک های دندان پزشکی شیراز رو شنیدم.لطفا یع کلینیک خوب و ارزون بهم معرفی کنید

دیدگاه خود را درج کنید