پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر ارتوپد در معالی آباد شیراز
بهترین دکتر ارتوپد در معالی آباد شیراز

بهترین دکتر ارتوپد در معالی آباد شیراز

  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲
  • 0 لایک
  • 804 بازدید
  • 0 دیدگاه

آیا به دنبال یک متخصص ارتوپد حرفه‌ای در منطقه معالی آباد شیراز هستید؟ آیا نیاز به مشاوره آنلاین حاصل از تخصص و تجربه یک پزشک مجرب دارید؟ اگر بله، ما به شما بهترین پزشکان متخصص و فوق متخصص را در جدول زیر معرفی خواهیم کرد. سایت پزشک آنلاین ۲۴ این امکان را به شما می‌دهد تا از طریق پروفایل پزشکان، درخواست مشاوره آنلاین نمایید و همچنین نوبت خود را برای مراجعه حضوری تنظیم کنید.

بهترین متخصص ارتوپد در معالی آباد شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر محمود رستمی شیراز،خیابان معالی آباد، نبش خیابان پزشکان،
ساختمان پزشکان، واحد ۷۳
۰۷۱۳۶۳۵۹۳۸۳
۲ دکتر فرهاد وفاجو شیراز، خیابان معالی آباد، نبش دنا و بهاران، طبقه اول ۰۷۱۳۶۲۵۳۰۰۲
۳ دکتر دردانه عطارپور شیراز، پل معالی آباد به سمت میرزای شیرازی، جنب بانک صادرات،
ساختمان زرشک طلایی، طبقه دوم
۰۷۱۳۶۲۵۴۹۹۱
۴ دکتر محمدرضا جهانبانی شیراز، خیابان معالی آباد، ساختمان الوند ۰۷۱۳۶۲۶۱۰۸۹

دریافت نوبت آنلاین با دکتر متخصص ارتوپدی در خیابان شریعتی شیراز

مراجعه به سایت پزشک آنلاین ۲۴ برای دریافت نوبت از پزشکان متخصص ارتوپدی در معالی آباد شیراز بسیار ساده و راحت است. سایت ما، به شما امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین و در هر زمانی که برای شما مناسب است، نوبت خود را رزرو کنید. برای دریافت نوبت از طریق سایت پزشک آنلاین ۲۴، ابتدا نام دکتر مورد نظرتان در قسمت جستجو سایت سرچ نمایید و به صفحه پروفایل دکتر مراجعه کنید. در این صفحه، شما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره تخصص و تجربه پزشک بدست آورید. سپس، با مشاهده تقویم و بررسی زمان‌های خالی، می‌توانید نوبت مورد نظر خود را انتخاب کنید. در انتها، با پر کردن فرم مربوطه و ارسال درخواست، نوبت شما ثبت خواهد شد. برای مشاهده لیست بهترین متخصص ارتوپد در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

دریافت نوبت آنلاین با دکتر متخصص ارتوپدی در خیابان شریعتی شیراز

مشاوره آنلاین با پزشک ارتوپد در بلوار معالی آباد شیراز

سایت پزشک آنلاین ۲۴ علاوه بر دریافت نوبت، به شما این امکان را هم می‌دهد تا از طریق پروفایل دکتر مورد نظر که در خیابان معالی آباد است، مشاوره آنلاین دریافت کنید. با ارائه سوالات و مشکلات خود، شما می‌توانید از تجربه و تخصص او بهره‌برده و پاسخ صحیح و دقیقی دریافت کنید. برای این کار می توانید گزینه مشاوره آنلاین را در صفحه پروفایل دکتر انتخاب نمایید.

 

۲.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید