پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر متخصص کلیه و مجاری ادرار در معالی آباد شیراز
بهترین دکتر متخصص کلیه و مجاری ادرار در معالی آباد شیراز

بهترین دکتر متخصص کلیه و مجاری ادرار در معالی آباد شیراز

  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
  • 0 لایک
  • 361 بازدید
  • 0 دیدگاه

بهترین پزشکان متخصص کلیه و مجاری ادرار در معالی آباد شیراز در جدول زیر از سایت پزشک آنلاین ۲۴ با شماره تماس و آدرس در جدول زیر معرفی شده است. اگر تمایل به دریافت نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین دارید و همچنین مایل به مشاهده خدمات پزشک هستید، می توانید پروفایل پزشکان را بررسی نمایید.

دکتر کلیه و مجاری ادرار در معالی آباد شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر امیرحسین خلیلی شیراز، فرهنگ شهر، جنب پل احسان، درمانگاه سینوهه  ۰۷۱۳۶۳۶۳۱۵۲

ارتباط با پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت آنلاین از پزشک کلیه و مجاری ادرار در خیابان معالی آباد شیراز

امکان دریافت نوبت آنلاین از پزشک کلیه و مجاری ادرار در بلوار معالی آباد شیراز، در سایت پزشک آنلاین ۲۴ وجود دارد. برای دریافت نوبت اینترنتی کافی است بر روی نام پزشکانی که به صورت vip معرفی شده اند، کلیک نمایید. در صفحه پروفایل دکتر روز و ساعت حضور پزشکان نوشته شده است که می توانید زودترین زمان ممکن را برای ملاقات با دکتر رزرو نمایید. شما می توانید جهت مشاهده معروف ترین دکتر کلیه و مجاری ادرار در شیراز نیز روی لینک کلیک نمایید.

دریافت نوبت آنلاین از پزشک کلیه و مجاری ادرار در خیابان معالی آباد شیراز

مشاوره آنلاین با دکتر اورولوژی در خیابان شریعتی شیراز

برای دریافت مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان متخصص کلیه و مجاری ادرار در معالی آباد شیراز در خیابان شریعی شیراز می توانید در صفحه پروفایل پزشک مورد نظر خود گزینه مربوط به دریافت مشاوره اینترتی را انتخاب نمایید. پزشک در سریع ترین زمان ممکن که مقدور باشد، به پیغام شما پاسخ خواهد داد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید