پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر تزریق بوتاکس در بلوار زند شیراز ❤️
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در بلوار زند شیراز ❤️

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در بلوار زند شیراز ❤️

  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
  • آخرین بروزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

  • 0 لایک
  • 369 بازدید
  • 0 دیدگاه

در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴، به معرفی بهترین دکتر تزریق بوتاکس در بلوار زند شیراز پرداخته شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت اینترنتی از طریق پروفایل پزشکان اقدام نمایید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در بلوار زند شیراز

در لیست زیر میتوانید پزشکان با تجربه در زمینه تزریق بوتاکس در شیراز را به همراه شماره تماس و آدرس مشاهده نمایید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر مهسا علوی شیراز ، خیابان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان نگین ۰۷۱۳۲۳۵۲۳۷۷
۲ دکتر سید محمد کاظم رشته احمدی شیراز، خیابان زند، نبش صورتگر، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، ساختمان کیمیا، طبقه پنجم ۰۹۱۷۵۹۰۳۱۳۸
۳ دکتر سید آرش ابطحیان شیراز، خیابان زند، ابتدای صورتگر از زند، ساختمان کیمیا، طبقه ۵ ۰۷۱۳۲۳۵۷۷۰۵
۴ دکتر امیرحسین موذن شیراز، خیابان زند، حدفاصل بیست متری و صورتگر، ساختمان پزشکان فارس، طبقه ۴ ۰۷۱۳۲۳۳۰۶۳۱
۵ دکتر راضیه توکلی ریشهری شیراز، خیابان زند، نرسیده به هتل پارس، خیابان شهید عباییان، کوچه یک شهید عباییان ، مجتمع بهمن ،طبقه چهارم ۰۷۱۳۲۳۴۵۱۸۵
۶ دکتر مژده خالدی شیراز ، بلوار زند ، کوچه شهید عباییان ، مجتمع پزشکی دی ، طبقه چهار ۰۷۱۳۲۳۵۹۱۹۶
۷ دکتر محمدرضا زاهدی فرد شیراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان زند، بلوک جنوبی، طبقه دوم ۰۷۱۳۲۳۰۱۳۷۲
۸ دکتر حمید آزادی شیراز، بلوار زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، ساختمان شهر، طبقه۵ ۰۹۰۵۴۰۶۲۲۳۶

پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت آنلاین با دکتر بوتاکس در خیابان زند شیراز

شما کاربران عزیز می توانید از طریق سایت پزشک آنلاین ۲۴ اقدام به دریافت نوبت اینترنتی از بهترین پزشکان تزریق بوتاکس در خیابان زند شیراز نمایید. برای این کار می توانید در صفحه پروفایل پزشک، گزینه ثبت نوبت را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید برای مشاهده بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز روی لینک کلیک نمایید.

هزینه تزریق بوتاکس در زند شیراز

هزینه تزریق بوتاکس در بلوار زند معمولاً بر اساس تعداد واحدهای بوتاکس که برای تزریق و برند آن و همچنین هزینه خدمات درمانی در مطب یا کلینیک تزریق بوتاکس متفاوت است. در برخی موارد، هزینه ممکن است بر اساس ناحیه ای که بوتاکس تزریق می‌شود، متغیر باشد. به عنوان مثال، برای تزریق بوتاکس در صورت، شکم، دستان و پاها ممکن است هزینه‌ها متفاوت باشد. به عنوان مثال هزینه تزریق بوتاکس در صورت حدود ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان می باشد.

هزینه تزریق بوتاکس همچنین می‌تواند بر اساس تجربه و شهرت پزشک یا پزشکانی که این خدمات را ارائه می‌دهند، متغیر باشد. پزشکان با تجربه و شهرت بالاتر معمولاً هزینه بیشتری دارند. به هر حال، برای دقت بیشتر و تعیین هزینه دقیق، می توانید با پزشکان معرفی شده در جدول بالا مشاوره داشته باشید و هزینه‌ های مربوط به تزریق بوتاکس را در مطب یا کلینیک مورد نظرتان استعلام کنید.

تزریق بوتاکس در بلوار زند شیراز

کلام آخر

دکتر تزریق بوتاکس خوب در بلوار زند شیراز در این مطلب از سایت ما به شما معرفی شد. شما نیز اگر پزشکی خوب در این زمینه می شناسید می توانید در قسمت دیدگاه به کاربران معرفی کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید