پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. تزریق بوتاکس در ستارخان شیراز
تزریق بوتاکس در ستارخان شیراز

تزریق بوتاکس در ستارخان شیراز

تزریق بوتاکس یکی از بهترین روش های زیبایی و جوانسازی است. انتخاب بهترین دکتر تزریق بوتاکس در ستارخان شیراز، گامی کلیدی در دستیابی به نتایج ایده‌آل و رضایت‌بخش خواهد بود. در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴، به شما بهترین و معروف ترین دکتر تزری بوتاکس خیابان ستارخان شیراز را معرفی کرده ایم.

لیست بهترین پزشک تزریق بوتاکس در ستارخان شیراز

در جدول زیر می توانید پزشکان متخصص برای تزریق بوتاکس در ستارخان شیراز مانند دکتر جعفر معزی، دکتر امیر فیلی و دکتر فرهام دهقان شاه سلطنه را به همراه شماره تماس و آدرس مشاهده کنید.

آدرس شماره تماس شماره تماس
دکتر جعفر معزی شیراز، خیابان ستارخان، نبش کوچه ۱۲ ۰۷۱۳۶۲۷۲۲۲۴
دکتر امیر فیلی شیراز، ستارخان، ساختمان یگانه، بالای شاورما ۰۷۱۳۶۲۹۱۸۰۵
دکتر منوچهر سدیفی شیراز، خیابان ستارخان، ساختمان سیلور، طبقه اول، واحد ۱۰۱ ۰۷۱۳۶۲۸۲۰۷۷
دکتر فرهام دهقان شاه سلطنه شیراز، ستارخان، روبروی ولیعصر، ساختمان خضراء، طبقه ۵، واحد ۵۷ ۰۷۱۳۶۲۶۳۷۲۹
دکتر حامد پوستچی شیراز، خیابان مطهری شمالی، جنب پل ستارخان، ساختمان صدگل، طبقه ۲، واحد ۱۶ ۰۹۱۰۱۴۹۲۹۶۹
دکتر امیر میری شیراز، بلوار ستارخان، بین کوچه ۴ و ۶، کلینیک نهال ۰۷۱۳۶۲۶۵۶۹۶

پزشک آنلاین 24

هزینه تزریق بوتاکس در ستارخان به چه عواملی بستگی دارد؟

بر اساس بررسی‌های انجام شده، هزینه تزریق بوتاکس در ستارخان به طور متوسط بین ۷۰۰ تا ۲ میلیون تومان است. این هزینه برای تزریق بوتاکس در نواحی مختلف صورت متفاوت است. به عنوان مثال، هزینه تزریق بوتاکس کل صورت از برند مصپورت بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان است. هزینه بوتاکس دیسپورت کل صورت بین یک تا دو میلیون تومان متغییر است.

هزینه تزریق بوتاکس در ستارخان به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع برند بوتاکس: برندهای مختلف بوتاکس مانند مصپورت، دیستون، زئومین و بوتاکس آمریکایی قیمت‌های متفاوتی دارند. به طور کلی، برندهای خارجی مانند بوتاکس آمریکایی گران‌تر از برندهای ایرانی مانند مصپورت هستند.
  • میزان تزریق بوتاکس: میزان بوتاکس مورد نیاز برای هر فرد به ناحیه مورد نظر برای تزریق و شدت چین و چروک ها بستگی دارد. به طور طبیعی، هر چه تزریق بوتاکس بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • مهارت و تجربه پزشک: هزینه تزریق بوتاکس توسط پزشکان باتجربه و متخصص پوست و مو بیشتر از پزشکان کم تجربه تر است.

برای اطلاع دقیق می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس برقرار نمایید.

تزریق بوتاکس در ستارخان شیراز

آیا می توانیم از دکتر برای تزریق بوتاکس در ستارخان شیراز مشاوره دریافت نماییم؟

بله، ما در این سایت این قابلیت را برای شما فراهم کرده ایم، تا به راحتی بتوانید با دکتر برای انجام تزریق بوتاکس مشاوره دریافت نمایید و سوالات خود را راجب مراقبت های قبل و بعد از انجام تزریق بپرسید. شما باید در صفحه پروفایل پزشک بر روی نام دکتر کلیک نمایید و سپس بر روی عکس دکتر در قسمت چپ پایین صفحه کلیک نمایید. برای مشاهده بهترین متخصص پوست و مو  در ستارخان شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

برای مشاهده بهترین دکتر بوتاکس در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

بوتاکس چه کاری انجام می‌دهد؟

بوتاکس می‌تواند برای درمان چین و چروک‌های پیشانی، خطوط اخم بین ابروها، خطوط دور چشم (پنجه کلاغی) و خطوط گردن استفاده شود. همچنین می‌توان از آن برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل و سردردهای میگرنی استفاده کرد.

مزایا و معایب تزریق بوتاکس چیست؟

مزایای تزریق بوتاکس:

  • کاهش چین و چروک: بوتاکس با فلج کردن موقت عضلات زیر پوست، ظاهر خطوط اخم، خطوط پیشانی و پنجه کلاغی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک جدید: با فلج کردن عضلات، بوتاکس می تواند از ایجاد چین و چروک های جدید در آینده جلوگیری کند.
  • بهبود ظاهر کلی: بوتاکس می تواند پوست را صاف تر و جوان تر نشان دهد و به شما ظاهری شاداب تر و با طراوت تر بدهد.
  • کاربردهای درمانی: بوتاکس علاوه بر مصارف زیبایی، برای درمان برخی از شرایط پزشکی مانند میگرن، اسپاسم عضلات و تعریق بیش از حد نیز استفاده می شود.
  • روش سرپایی: تزریق بوتاکس یک روش سرپایی سریع و بدون درد است که نیازی به بیهوشی ندارد.
  • نتایج سریع: نتایج بوتاکس معمولاً در عرض چند روز ظاهر می شود و می تواند تا ۳ تا ۴ ماه باقی بماند.

معایب تزریق بوتاکس:

  • عوارض جانبی: شایع ترین عوارض جانبی بوتاکس قرمزی، تورم و کبودی در محل تزریق است. عوارض جانبی جدی تر، اما نادر، می تواند شامل افتادگی پلک، سردرد و حالت تهوع باشد.
  • هزینه: بوتاکس می تواند گران باشد و معمولاً تحت پوشش بیمه نیست.
  • نتایج موقتی: نتایج بوتاکس موقتی است و برای حفظ آنها باید به طور مرتب تزریق را تکرار کنید.
  • غیرطبیعی بودن: برخی از افراد ممکن است ظاهر غیرطبیعی ناشی از بوتاکس را دوست نداشته باشند.
  • محدودیت ها: بوتاکس برای همه چین و چروک ها موثر نیست و نمی تواند جایگزینی برای لیفت صورت یا سایر روش های جراحی زیبایی باشد.

تزریق بوتاکس هر چند وقت یکبار نیاز به تمدید دارد؟

به طور کلی، تزریق بوتاکس بین ۴ تا ۶ ماه ماندگاری دارد و پس از آن نیاز به تمدید دارد. بهترین زمان برای تمدید تزریق بوتاکس زمانی است که متوجه برگشت خطوط و چین و چروک هایی که بوتاکس درمان کرده بودید، بشوید.

کلام آخر

در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴ بهترین پزشکان تزریق بوتاکس در ستارخان به شما معرفی شده. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید