پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. معروف ترین و بهترین دکتر تزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز
معروف ترین و بهترین دکتر تزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز

معروف ترین و بهترین دکتر تزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز

  • ۸ دی ۱۴۰۲
  • 0 لایک
  • 1880 بازدید
  • 0 دیدگاه

اندازه آلت تناسلی مردان یکی از عوامل مهمی است که بر اعتماد به نفس و رضایت جنسی آنها تأثیر می گذارد. انتخاب بهترین پزشک برای تزریق ژل به آلت تناسلی مردان نیز بسیار مهم است؛ زیرا این روش نیازمند دقت و مهارت و استفاده از ژل های باکیفیت است. در غیر این صورت ممکن است عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. از این رو در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴، به معرفی بهترین دکتر تزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز به همراه شماره تماس، آدرس، دریافت نوبت اینترنتی و مشاوره رایگان و اینترنتی پرداخته ایم.

لیست دکتر تزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز

در جدول زیر بهترین و معروف ترین پزشکان تزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز معرفی شده است. با کلیک بر روی نام پزشکانی که به صورت vip معرفی شده است، می توانید سابر اطلاعات و مشخصات پزشک را مشاهده نمایید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱
دکتر مهدی شهریور
شیراز، خیابان زند، حدفاصل خیابان صورتگر و بیست متری سینما سعدی، ساختمان پزشکان فارس، طبقه ۴
۲
دکتر حامد قلی زاده
شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، روبروی کوچه ۶، جنب کلینیک نور، ساختمان کلینیک اردیبهشت
۳
دکتر داریوش منصوری
شیراز، خیابان کریم خان زند، نزدیک به بیمارستان شهید فقیهی
۴
دکتر محمدمهدی شفیعی
شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس

پزشک آنلاین 24

هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در شیراز چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  1. نوع ژل استفاده شده: ژل‌های مختلفی برای تزریق به اندام تناسلی مردان وجود دارد که از نظر قیمت متفاوت هستند. ژل‌های هیالورونیک اسید، ژل‌های سیلیکونی و ژل‌های کلاژن از جمله ژل‌های پرکاربرد برای این منظور هستند.
  2. مقدار ژل استفاده شده: مقدار ژل استفاده شده برای تزریق به اندام تناسلی مردان با توجه به اندازه و فرم مورد نظر متفاوت است. هرچه مقدار ژل استفاده شده بیشتر باشد، هزینه تزریق نیز بیشتر خواهد بود.
  3. تجربه و مهارت پزشک: هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان توسط پزشکان با تجربه و مهارت بیشتر، بیشتر خواهد بود.

با توجه به این عوامل، هزینه تتزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز در بازه‌ ای بین ۲ تا ۵ میلیون تومان متغیر است. به عنوان مثال، هزینه تزریق ۲ سی سی ژل هیالورونیک اسید به اندام تناسلی مردان در حدود ۳ میلیون تومان است. برای اطلاع دقیق از هزینه تزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز، می توانید به شماره های درج شده در جدول تماس برقرار نمایید.

تزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز

چه مشکلاتی را می توان با تزریق ژل به آلت تناسلی اصلاح کرد؟

اکثر مردانی که تزریق ژل و فیلر به آلت تناسلی انچام می دهند، از افزایش حجمی که این عمل ایجاد می شود، احساس رضایت دارند. در حالی که حجم، هدف اصلی پرکننده های آلت تناسلی است، می تواند مزایای زیر را نیز ارائه دهد:

  1. پنهان کردن توده ها و برجستگی های آلت تناسلی
  2. اصلاح انحنای غیرعادی آلت تناسلی
  3. در حالت عدم نعوظ، طول آلت تناسلی را افزایش دهید
  4. سایز غده آلت تناسلی را افزایش دهید

فیلرهای آلت تناسلی باعث افزایش طول نعوظ آلت نمی شود اما می تواند سایز نعوظ را افزایش دهد. این می تواند عملکرد جنسی را بهبود بخشد و همچنین باعث ایجاد ظاهری متعادل تر شود.

آیا تزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز عوارضی دارد؟

بله، تزریق ژل به آلت تناسلی مردان ممکن است عوارضی داشته باشد. برخی از عوارض احتمالی این روش عبارتند از:

  • عفونت: تزریق ژل به آلت تناسلی مردان می‌ تواند منجر به عفونت شود. این عفونت می‌ تواند در پوست، بافت‌ های نرم یا استخوان آلت تناسلی ایجاد شود.
  • بروز واکنش‌ های آلرژیک: برخی از افراد ممکن است به ژل تزریقی حساسیت داشته باشند. این واکنش‌ های آلرژیک می‌ تواند خفیف یا شدید باشد.
  • تورم و کبودی: تورم و کبودی از عوارض شایع تزریق ژل به آلت تناسلی مردان است. این عوارض معمولاً طی چند روز برطرف می‌شوند.
  • تغییر در شکل یا اندازه آلت تناسلی: تزریق ژل به آلت تناسلی مردان می‌تواند منجر به تغییر در شکل یا اندازه آلت شود. این تغییر ممکن است دائمی باشد یا با گذشت زمان برطرف شود.
  • تنگی مجرای ادرار: تزریق ژل به آلت تناسلی مردان می‌ تواند منجر به تنگی مجرای ادرار شود. این امر می‌ تواند باعث مشکل در ادرار کردن شود.

برای کاهش خطر بروز عوارض تزریق ژل به آلت تناسلی مردان، مهم است که این روش را توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید. همچنین، قبل از انجام این روش، باید با پزشک خود در مورد عوارض احتمالی و خطرات آن صحبت کنید.

اقداماتی که می‌ توانید برای کاهش خطر بروز عوارض تزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز انجام دهید، عبارتند از:

  • از انجام این روش توسط پزشک متخصص و با تجربه اطمینان حاصل کنید.
  • قبل از انجام این روش، با پزشک خود در مورد عوارض احتمالی و خطرات آن صحبت کنید.
  • از پزشک خود بخواهید که از ژل‌ های معتبر و با کیفیت استفاده کند.
  • در صورت بروز هرگونه عارضه پس از تزریق ژل، فوراً به پزشک مراجعه کنید.

کلام آخر

بهترین پزشکان برای انجام تزریق ژل به آلت تناسلی مردان در شیراز در این مطلب از سایت ما معرفی شد. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال کنید.

منابع:

https://wp.asterieclinic.com.au/penis-fillers-enlargement-enhancement/

۴/۵ - (۲ امتیاز)

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید