پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر تزریق ژل به واژن در شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل به واژن در شیراز

بهترین دکتر تزریق ژل به واژن در شیراز

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
  • آخرین بروزرسانی: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

  • 0 لایک
  • 854 بازدید
  • 2 دیدگاه

در زیر جدولی آماده کرده‌ ایم که شامل بهترین متخصصان تزریق ژل به ناحیه به واژن در شیراز می‌ باشد. در این جدول، می‌ توانید اطلاعاتی از جمله نام پزشکان، شماره تماس‌ ها، و آدرس‌ ها را برای مشاهده و ارتباط با آنان بیابید. امکان مشاهده پروفایل پزشکان و همچنین امکان مشاوره آنلاین و نوبت‌ دهی اینترنتی نیز در دسترس شما می‌ باشد.

لیست بهترین دکتر تزریق ژل به واژن در شیراز

در جدول زیر از سایت پزشک آنلاین ۲۴، دکتر زنان خوب برای تزریق ژل به واژن به شما به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایقه کاری و خدمات پزشک، از طریق پروفایل پزشکان اقدام نمایید.

ردبف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر گیتا یزدانی سروستانی شیراز، کلبه، بلوار نصر، روبروی مسجد ابوالفضل، کوچه ۱۷ ۰۷۱۳۷۳۰۳۵۱۱
۰۹۱۷۱۲۷۸۹۶۵
۲ دکتر طرلان زمانپور شیراز، خیابان زند، نبش صورتگر، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد ۰۷۱۳۲۳۰۲۵۰۹
۰۷۱۳۲۳۰۲۵۱۱
۳ دکتر لیلا ساریخانی شیراز، بلوار پاسداران، روبروی درمانگاه محمد رسول الله، ساختمان تیرازیس، طبقه ۵، واحد ۱۶ ۰۷۱۳۸۴۴۷۱۸۵
۰۹۰۲۹۹۹۹۸۰۷
۴ دکتر محبوبه محمد زاده شیراز، میدان دانشجو، ساختمان ارم ۲، طبقه فوقانی داروخانه امین علی ۰۷۱۳۲۲۷۲۷۲۲
۰۹۳۳۷۵۹۳۰۰۲
۵ دکتر سیده زهرا طباطبایی شیراز، خیابان قصردشت، نرسیده به عفیف آباد، روبروی داروخانه مصلی نژاد ۰۷۱۳۶۲۸۴۱۸۳
۰۹۱۷۷۵۳۸۸۹۳
۶ دکتر سیده معصومه هاشمی شیراز، خیابان زند، نرسیده به هتل پارس، ساختمان ولیعصر، طبقه ۵ ۰۹۱۷۴۸۸۱۵۱۷
۰۷۱۳۲۳۴۹۶۶۵
۷ دکتر نازنین سهرابی شیراز، زند، روبرو بیمارستان سعدی، جنب کوچه ۳۹، ساختمان البرز واحد ۱۰۲ ۰۷۱۳۲۳۰۳۴۴۴
۰۹۳۳۱۱۱۳۷۰۷
۸ دکتر مریم روحانی شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، بین خیابان فلسطین و هفت تیر ۰۷۱۳۲۳۱۸۰۴۲
۰۹۰۴۴۳۰۳۸۵۸
۹ دکتر مریم سلطانی شیراز، شهرک گلستان، بلوار علامه امینی ۰۷۱۳۶۲۱۷۲۶۴
۰۹۰۵۵۹۹۷۲۶۴
۱۰ دکتر سارا حسین میرزائی شیراز، قصرالدشت، جنب بیمارستان فرهمندفر ۰۷۱۳۶۲۸۳۹۶۵
۰۹۳۹۳۱۱۹۹۸۴
۱۱ دکتر انوشه بنان شیراز، بلوار پاسداران (زرهی)، نبش خیابان آقایی، ساختمان یاس ۰۹۱۷۲۰۰۶۱۴۲

پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت آنلاین از دکتر تزریق ژل به واژن در شیراز

شما می‌ توانید برای دریافت نوبت اینترنتی از بهترین متخصص زنان و زایمان در شیراز برای تزریق ژل به واژن، از طریق پروفایل اقدام کنید. برای مشاهده پروفایل، بر روی نام متخصصان در جدول بالا کلیک نمایید. در صفحه پروفایل می‌ توانید روز و ساعت دقیق فعالیت متخصصان را مشاهده کنید و سپس گزینه مربوط به نوبت دهی را انتخاب نمایید.

مشاوره آنلاین با پزشک تزریق ژل به ناحیه تناسلی زنان شیراز

برای دریافت مشاوره آنلاین از بهترین پزشکان در زمینه تزریق ژل به واژن، می‌ توانید به صفحه پروفایل پزشک مورد نظرتان بروید. سپس با کلیک بر روی گزینه “مشاوره آنلاین”، می‌ توانید سوالات خود را از ایشان بپرسید. مشاوره اینترنتی مزایایی مانند در دسترس بودن، راحتی و آسانی را دارد. این مشاوره شامل مواردی همچون نحوه انجام این روش، مراقبت‌ های قبل و بعد از تزریق، و سوالات دیگر مشابه می‌ شود.

مشاوره آنلاین با پزشک تزریق ژل به ناحیه تناسلی شیراز

چگونه می‌ توانم بهترین پزشک در زمینه تزریق ژل به واژن را پیدا کنم؟

برای انتخاب بهترین پزشکان برای تزریق ژل به واژن در شیراز، می‌ توانید در پروفایل پزشکان میزان سابقه کاری دکتر، نظرات و پیشنهادات مردم، و میزان رضایت بیماران را بررسی کنید. همچنین، یک پزشک مناسب برای تزریق ژل به ناحیه تناسلی باید دارای تجربه کافی در این زمینه باشد.

آیا پزشک باید دارای تخصص خاصی در این زمینه باشد؟

برای انجام تزریق ژل به واژن به منظور جوانسازی، لازم است پزشک دارای تخصص در زمینه زیبایی‌ شناسی و پزشکی زیبایی باشد. همچنین، ایشان باید تجربه و مهارت کافی در اجرای این روش به صورت صحیح و ایمن داشته باشند. بنابراین، انتخاب یک پزشک با تخصص در زمینه تزریق ژل به واژن و تجربه کافی در این حوزه مهم است تا نتایج بهتر و ایمن‌ تری بدست آید. پیشنهاد می‌ شود از پزشکانی با مجوز و تجربه مناسب برای این روش استفاده کنید و قبل از تصمیم‌ گیری، مشاوره آنلاین با پزشک داشته باشید.

چقدر هزینه تزریق ژل به واژن در شیراز است؟

هزینه تزریق ژل به واژن در شیراز یا هر مکان دیگری، به عوامل متعددی بستگی دارد که می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع و برند ژل مورد استفاده
  • حجم لابیا ماژور و میزان چین و چروک آن
  • حجم مواد ژل مورد نیاز
  • تجربه و تخصص پزشک

قیمت هر سی‌ سی ژل حدوداً ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. برای اطلاعات دقیق‌ تر، می‌ توانید با پزشکانی که در جدول معرفی شده‌ اند تماس بگیرید و اطلاعاتی در مورد هزینه‌ های دقیقتر را از آنها دریافت کنید.

تزریق ژل به واژن در شیراز

کاندیدهای مناسب برای تزریق هیالورونیک اسید به واژن

به گفته سایت www.eserdag.com در برخی از موارد، اسید هیالورونیک می‌تواند برای زیبایی لبه‌های واژن مورد استفاده قرار گیرد. افرادی که به دلیل عواملی مانند تغییرات سریع وزن، مصرف سیگار، تنش‌های روحی، عوامل ژنتیکی و موارد مشابه کاهش کلاژن در بدنشان را تجربه می‌کنند، ممکن است به عنوان کاندید مناسبی برای تزریق ژل به واژن محسوب شوند. همچنین، افرادی که از یائسگی و مشکلات مرتبط با پیری پوست ناحیه تناسلی رنج می‌برند، ممکن است علاقه به جوانسازی و زیبایی ناحیه تناسلی خود داشته باشند. فرآیند جوانسازی لبه‌های واژن با استفاده از هیالورونیک اسید، این امکان را فراهم می‌کند تا ناحیه تناسلی ظاهری بهتر، روشن‌تر و جوان‌تر داشته باشد.

مزایای تزریق ژل به واژن در شیراز

تزریق ژل به واژن یک روش غیرجراحی است که برای بهبود ظاهر و عملکرد واژن استفاده می شود. این روش می تواند به رفع مشکلاتی مانند:

  • شلی و افتادگی واژن
  • عدم تقارن لابیا
  • نازک شدن و خشکی واژن
  • بی اختیاری ادرار

کمک کند.

تزریق ژل به واژن می تواند به بهبود اعتماد به نفس و رضایت جنسی زنان کمک کند. این روش می تواند کیفیت زندگی جنسی زنان را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن چیست؟

مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن به شرح زیر است:

  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را طبق دستور مصرف کنید. این داروها ممکن است شامل آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از عفونت و مسکن ها برای تسکین درد و ناراحتی باشند.
  • از کشیدن سیگار و مصرف الکل خودداری کنید. این مواد می توانند روند بهبودی را کند کنند.
  • تا یک هفته پس از تزریق، از رابطه جنسی خودداری کنید. این کار به جلوگیری از عفونت و آسیب به بافت های تازه تزریق شده کمک می کند.
  • تا دو تا سه هفته پس از تزریق، از فعالیت های ورزشی سنگین خودداری کنید. این کار به جلوگیری از تورم و کبودی کمک می کند.
  • تا سه روز از دستکاری و یا ماساژ ناحیه تناسلی خودداری کنید. این کار می تواند باعث حرکت ژل و تغییر نتایج شود.

در صورت بروز هرگونه مشکلی، مانند درد شدید، تورم یا قرمزی، فوراً به پزشک مراجعه کنید. عوارض جانبی تزریق ژل به واژن معمولاً خفیف و موقتی هستند و طی چند روز یا چند هفته برطرف می شوند.

عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن چه تغییری می کند؟

تزریق ژل می تواند تغییرات مختلفی در ظاهر واژن ایجاد کند، از جمله:

  • افزایش حجم: تزریق ژل می تواند به پر شدن لابیا و افزایش حجم آنها کمک کند. این می تواند برای زنانی که به دلیل افزایش سن، زایمان یا سایر عوامل دچار افتادگی یا آتروفی لابیا شده اند مفید باشد.
  • افزایش تقارن: تزریق ژل می تواند برای اصلاح عدم تقارن لابیا استفاده شود. این می تواند برای زنانی که لابیاهای آنها به طور طبیعی از نظر اندازه یا شکل ناهموار هستند مفید باشد.
  • جوانسازی: تزریق ژل می تواند به بهبود ظاهر کلی واژن کمک کند. این می تواند شامل کاهش چین و چروک، افزایش کشسانی و بهبود رنگ پوست باشد.

توجه به این نکته مهم است که نتایج تزریق ژل دائمی نیست. ژل در نهایت جذب بدن می شود و باید هر چند سال یکبار دوباره تزریق شود.

کلام آخر

تزریق ژل به واژن یک روش غیرجراحی است که می تواند به بهبود ظاهر و عملکرد واژن کمک کند. این روش برای افرادی که از مشکلاتی مانند شلی و افتادگی واژن، عدم تقارن لابیا، نازک شدن و خشکی واژن، و بی اختیاری ادرار رنج می برند، مناسب است. این روش توسط پزشک متخصص تزریق ژل به واژن که در شیراز در جدول بالا به شما معرفی شد، انجام می شود و هزینه آن به عوامل متعددی بستگی دارد. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

۲ دیدگاه

  •  10 ماه قبل

    سلام ببخشید عوارضی هم داره این کار؟

    • سلام دوست عزیز. اگر پزشک به درستی این کار را انجام ندهد و یا از مواد و ژل های نامرغوب استفاده کند احتمال عفونت وجود دارد. برای تزریق ژل به واژن سعی منید حتما به پزشکان شناخته شده مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را درج کنید