پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر تزریق ژل در زرگری شیراز ❤️
بهترین دکتر تزریق ژل در زرگری شیراز ❤️

بهترین دکتر تزریق ژل در زرگری شیراز ❤️

  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
  • 0 لایک
  • 276 بازدید
  • 0 دیدگاه

تزریق ژل یکی از روش های حوانسازی است که اگر توسط پزشک باتجربه و کاربلد انجام شود، می تواند زیبایی شما را چندین برابر کند. اگر شما هم به دنبال یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در زرگری شیراز هستید، این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴ می‌تواند راهنمای جامعی برای شما باشد. همجنین امکان مشاوره اینترنتی و دریافت نوبت و مشاهده نمونه کار پزشک از طریق پروفایل پزشکان امکان پذیر است.

دکتر تزریق ژل در زرگری شیراز

در جدول زیر شاهد بهترین دکتر برای تزریق ژل به صورت و یا بدن در خیابان زرگری شیراز به همراه شماره تماس و آدرس هستید. برای مشاهده نمونه کار و نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین می توانید از طریق پروفایل پزشکان اقدام کنید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ کلینیک زیبایی دکتر الیاس زاهدی شیراز، پل زرگری، ساختمان بارانا، طبقه ۴، واحد ۴۱ ۰۹۹۰۹۵۴۱۸۱۳
۲ کلینیک دکتر زهرا نوری زاده شیراز، قصردشت، حدفاصل ولی عصر و زرگری، کوچه ۵۰، ساختمان آریانا ۷، طبقه ۵، واحد ۱۷ ۰۷۱۳۶۴۹۴۱۱۰
۳ دکتر محمدرضا زارع شیراز، قصردشت، بین سه راه عفیف آباد و زرگری، روبروی کوچه ۵۹،
جنب پست بانک، ساختمان روژین، طبقه سوم، واحد ۶
۰۷۱۳۶۲۷۳۰۴۳
۴ دکتر سلمان شاکری شیراز، چهارراه زرگری به سمت پل زرگری، مجتمع پزشکی ابن سینا، طبقه دوم، واحد ۸ ۰۷۱۳۶۲۷۶۲۲۸
۵ مرکز مراقبت های پوست و مو کیمیا شیراز ، خیابان زرگری ، نبش کوچه ۱۸، مجتمع مدیکال، طبقه ۳، واحد ۳۵ ۰۷۱۳۶۲۸۷۸۲۶
۶ کلینیک پوست، مو و زیبایی دیادورا شیراز، چهارراه زرگری، نبش خیابان خبرنگار، ساختمان ابن سینا، طبقه ۳، واحد ۱۳ ۰۷۱۳۶۲۶۸۶۰۸
۷ دکتر امین عسکریان شیراز، چهارراه زرگری، برج بارانا، طبقه۶، واحد ۶۶ ۰۹۳۰۹۱۷۳۰۴۳
۸ مرکز مراقبت پوست و مو کیمیا شیراز، خیابان زرگری، نبش کوچه ۱۸، مجتمع مدیکال، طبقه ۳، واحد ۳۵ ۰۷۱۳۶۲۸۷۸۲۶
۹ دکتر محمد هادی زرین کشت شیراز، چهار راه زرگری، به سمت ولی عصر قصردشت، سمت چپ، جنب بانک صادرات، روبروی کوچه ۶۹، ساختمان پزشکی رایمون، طبقه دو، واحد ۲۰۶ ۰۹۱۲۸۸۴۴۲۸۰
۱۰ تیم زیبایی مهرانا شیراز، چهارراه زرگری، برج بارانا، طبقه ۵، واحد ۵۵، مطب دکتر مهسا پور هاشمی ۰۹۱۷۳۰۹۹۴۴۱

پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت از دکتر تزریق ژل در بلوار زرگری شیراز

با استفاده از وبسایت پزشک آنلاین ۲۴، امکان دریافت نوبت تزریق ژل در خیابان زرگری شیراز به صورت اینترنتی فراهم شده است. برای این کار، ابتدا در سایت ثبت نام کنید و سپس وارد صفحه پروفایل پزشک مورد نظر خود شوید. در صفحه پروفایل، گزینه «ثبت نوبت» را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات و ثبت نوبت، پیامکی حاوی تایید نوبت برای شما ارسال خواهد شد. همچنین، می توانید از طریق پنل کاربری خود در سامانه، لیست نوبت های خود را مشاهده و مدیریت کنید. همچنین برای مشاهده بهترین دکتر تزریق ژل در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

بهترین دکتر تزریق ژل در زرگری شیراز

آیا امکان مشاوره آنلاین با دکتر تزریق ژل در خیابان زرگری است؟

بله، شما می توانید از طریق سایت پزشک آنلاین ۲۴، به صورت اینترنتی از بهترین دکتر تزریق ژل در خیابان ملاصدا شیراز مشاوره آنلاین دریافت نمایید. برای مشاوره اینترنتی در صفحه پروفایل پزشک گزینه مشاوره اینترنتی را انتخاب کرده و سوالات خود را بپرسید.

همچنین برای مشاهده بهترین دکتر تزریق ژل در بلوار زند شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

هزینه تزریق ژل در خیابان مطهری شیراز

هزینه تزریق ژل در خیابان زرگری شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع ژل: ژل‌ های تزریقی مختلفی در بازار وجود دارند که از نظر ترکیب، ماندگاری و قیمت متفاوت هستند. ژل‌های هیالورونیک اسید، رایج‌ترین نوع ژل تزریقی هستند و قیمت‌های مختلفی دارند. ژل‌های هیالورونیک اسید با ماندگاری طولانی‌تر، قیمت بالاتری نیز دارند.
  • منطقه تزریق: هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت متفاوت است. به عنوان مثال، تزریق ژل لب هزینه بیشتری نسبت به تزریق ژل زیر چشم دارد.
    تجربه و مهارت پزشک: تجربه و مهارت پزشک نیز در تعیین هزینه تزریق ژل تأثیرگذار است. پزشکان باتجربه‌تر معمولاً هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، هزینه تزریق ژل توسط یهترین پزشکان در خیابان شیراز در سال ۱۴۰۲ که در حوزه زیبایی فعالیت دازند، به طور متوسط بین ۱,۵۰۰,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. البته این قیمت‌ها ممکن است در کلینیک‌های مختلف متفاوت باشد.

کلام آخر

دکتر تزریق ژل در زرگری شیراز در این مطلب به شما معرفی شده است. شما می توانید سوالات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید