پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. ۷ بهترین دکتر درمان خشکی واژن در شیراز چه کسی است؟
۷ بهترین دکتر درمان خشکی واژن در شیراز چه کسی است؟

۷ بهترین دکتر درمان خشکی واژن در شیراز چه کسی است؟

  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
  • آخرین بروزرسانی: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

  • 0 لایک
  • 590 بازدید
  • 0 دیدگاه

در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴، به معرفی بهترین دکتر درمان خشکی واژن در شیراز پرداخته شده است. شما می توانید از طریق سایت ما، از دکتر خوب برای از بین بردن خشکی واژن نوبت اینترنتی دریافت کنید و یا مشاوره آنلاین داشته باشید.

بهترین دکتر درمان خشکی واژن در شیراز

در جدول زیر می توانید پزشکان متخصص برای خشکی واژن شیراز را به همراه شماره تماس و آدرس مشاهده نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر با آنها تماس برقرار نمایید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر صمد صحراخیز شیراز، خیابان قصر دشت، نبش خیابان عفیف آباد ۰۷۱۳۶۲۸۱۰۵۰
۲ دکتر زهرا آقایی شیراز، خیابان پارامونت، روبروی پمپ بنزین، روبروی پاساژ ایران زمین ۰۷۱۳۲۳۵۸۷۷۳
۳ دکتر رزیتا معینی شیراز؛ پل معالی آباد، ابتدای ۲۴ متری اکبرآباد، ساختمان بانک کتاب، طبقه دوم ۰۷۱۳۶۲۳۶۳۱۱
۴ دکتر سید مرتضی ابطحی شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس ۰۷۱۳۲۳۰۴۷۶۴
۵ دکتر شهریار شهرزاد شیراز، خیابان ملاصدرا، نبش خیابان حکیمی، کوچه ۹، ساختمان ژینا ۰۷۱۳۲۳۵۹۸۲۷
۶ دکتر افسانه روانی پور شیراز، خیابان قصر دشت، نزدیک به سه راه عفیف آباد، جنب قالی سلیمان ۰۷۱۳۶۲۸۷۸۷۹
 ۷ دکتر ندا رحیمی راد شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه ۹، ساختمان پزشکان رازی ۰۷۱۳۲۳۴۶۶۴۵
۸ دکتر سولماز نتنج شیراز، خیابان هفت تیر، تقاطع معدل، ساختمان سینا، طبقه۵، واحد۳ ۰۷۱۳۲۳۴۳۵۳۵
۹ دکتر احمدعلی صادق نژاد شیراز، خیابان هفت تیر (۲۰ متری سینما سعدی)، کوچه ۶ ۰۷۱۳۲۳۰۹۹۰۱

دریافت نوبت از دکتر درمان خشکی واژن در شیراز

سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشک آنلاین ۲۴ با هدف تسهیل دسترسی به خدمات پزشکی و صرفه جویی در زمان و هزینه مراجعین، طراحی و راه اندازی شده است. این سامانه امکان دریافت نوبت اینترنتی از بهترین پزشکان در سراسر کشور را فراهم نموده است. شما کاربران می توانید از طریق سایت پزشک آنلاین ۲۴، از بهترین پزشکان برای دریافت نوبت اینترنتی اقدام کنید. به این منظور می توانید در صفحه پروفایل پزشک، گزینه ثبت نوبت را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید برای مشاهده بهترین دکتر زنان در شیراز روی لینک کلیک نمایید.

درمان خشکی واژن در شیراز

مشاوره آنلاین با دکتر درمان خشکی واژن در شیراز

با افتخار به اطلاع می‌رسانیم که امکان مشاوره آنلاین با بهترین دکتر درمان خشکی واژن در وب‌سایت ما فراهم شده است. بدین ترتیب شما می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن، بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت و هزینه اضافی، به متخصصان مجرب در این زمینه دسترسی داشته باشید و سوالات خود را در خصوص این عارضه مطرح نمایید. برای مشاوره آنلاین تنها کافی است در صفحه پروفایل پزشکان vip گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید.

دلایل خشکی واژن چیست؟

خشکی واژن یک مشکل رایج است که می تواند زنان در هر سنی را تحت تاثیر قرار دهد. این عارضه می تواند به دلایل مختلفی از جمله موارد زیر ایجاد شود:

  • یائسگی: شایع ترین علت خشکی واژن یائسگی است. در دوران یائسگی، تخمدان ها هورمون استروژن کمتری تولید می کنند، که این امر می تواند منجر به نازک شدن و خشکی بافت واژن شود.
  • شیردهی: شیردهی نیز می تواند به طور موقت سطح استروژن را کاهش دهد و منجر به خشکی واژن شود.
  • جراحی تخمدان: برداشتن تخمدان ها (به عنوان مثال، به دلیل هیسترکتومی یا درمان سرطان) می تواند سطح استروژن را به طور ناگهانی کاهش دهد و منجر به خشکی واژن شود.
  • داروها: برخی از داروها، مانند داروهای ضد افسردگی، ضد بارداری های هورمونی و داروهای ضد اضطراب، می توانند به عنوان عارضه جانبی خشکی واژن ایجاد کنند.
  • شرایط پزشکی: برخی از شرایط پزشکی، مانند سندرم شوگرن، می توانند باعث خشکی واژن شوند.
  • شیوه زندگی: عواملی مانند سیگار کشیدن، شستشوی بیش از حد واژن و استفاده از صابون های قوی می توانند خشکی واژن را تشدید کنند.
  • عدم تحریک جنسی: عدم تحریک جنسی کافی می تواند باعث خشکی واژن در حین رابطه جنسی شود.

انواع روش های درمان خشکی واژن در شیراز

انتخاب بهترین روش درمان خشکی واژن به عوامل مختلفی مانند سن، سلامتی کلی، شدت علائم و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. برای انتخاب بهترین روش درمان، با پزشک خود صحبت کنید.

  • لیزر درمانی: لیزر می تواند به تحریک تولید کلاژن و افزایش ضخامت بافت واژن کمک کند.
  • تزریق ژل: ژل می تواند به پر کردن و مرطوب کردن واژن کمک کند.

ضرورت درمان خشکی واژن چیست؟

خشکی واژن می تواند علائم ناراحت کننده ای مانند درد، سوزش و خارش ایجاد کند. همچنین می تواند باعث مشکلاتی در رابطه جنسی، مانند درد هنگام دخول و عدم تحریک شود. در برخی موارد، خشکی واژن می تواند منجر به عفونت های دستگاه ادراری تناسلی شود.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی بهترین دکتر درمان خشکی واژن در شیراز پرداختیم. همچنین در مورد علل و انواع روش های درمان خشکی واژن صحبت کردیم. انتخاب بهترین دکتر و روش درمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای انتخاب بهترین روش درمان، با پزشک خود صحبت کنید. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید