پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر درمان پیسی در شیراز ❤️
بهترین دکتر درمان پیسی در شیراز ❤️

بهترین دکتر درمان پیسی در شیراز ❤️

  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲
  • 0 لایک
  • 1263 بازدید
  • 0 دیدگاه

در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴ قصد داریم به شما برترین دکتر متخصص برای درمان پیسی در شیراز را معرفی کنیم. همچنین، در سایت ما شما قادر خواهید بود تا از طریق پروفایل پزشکان، اطلاعات کاملی درباره تخصص‌ها، سوابق تحصیلی و حرفه‌ای، تجربیات و نظرات بیماران پیشین هر پزشک، گزینه نوبت دهی آنلاین و مشاوره را مشاهده کنید.

لیست بهترین دکتر درمان پیسی در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر فخرالسادات نقیب شیراز، خیابان عفیف آباد، بین کوچه ۱۸ و ۲۰ ۰۷۱۳۶۴۸۳۳۷۵
۲ دکتر افسون عالی پور شیراز، معالی آباد، نبش خیابان پزشکان ۰۹۳۳۲۲۲۴۹۶۹​
۳ دکتر شهسوار کریم آقایی شیراز، بلوار چمران، نبش کوچه ۱۱ ۰۹۰۵۹۱۷۳۹۲۰
۴ دکتر محمد خیاط شیراز، بلور امیرکبیر، نبش سجادیه سیمان ۰۷۱۳۳۸۰۳۰۸۵
۵ دکتر زهرا نعمت الهی شیراز، چهارراه قصرالدشت، ابتدای خیابان همت شمالی ۰۹۱۷۲۵۰۴۹۸۰
۶ دکتر احمدرضا زایجانی شیراز، قصردشت، روبروی مخابرات ولیعصر ۰۷۱۳۶۲۹۰۳۲۸
۷ دکتر فرهام دهقان شاه سلطنه شیراز، ستارخان، روبروی ولیعصر ۰۷۱۳۶۲۶۳۷۲۹
۸ دکتر محمدرضا دیدبان شیراز، شهرک گلستان، بلوار علامه امینی، نرسیده به میدان دوم ۰۷۱۳۶۲۰۶۲۹۰
۹ دکتر زهرا نوری زاده شیراز، قصردشت، حدفاصل ولی عصر و زرگری ۰۷۱۳۶۴۹۴۱۱۰
۱۰ دکتر غلامرضا کریمی شیراز، بین چهارراه چنچنه و تپه تلویزیون ۰۹۱۷۵۶۱۰۷۰۱
۱۱ دکتر سید حسن سبحانی شیراز، فرهنگ شهر، ایستگاه ۱۴، روبروی دادسرا ۰۷۱۳۶۳۲۷۰۲۲
۱۲ دکتر علیرضا قاسمی شیراز، میدان احسان، خیابان معالی آباد، نبش کوچه ۳۱ ۰۷۱۳۶۲۴۱۲۱۳
۱۳ دکتر ولی حسنی شیراز، بلوار پاسداران، روبروی درمانگاه محمد رسول الله ۰۷۱۳۸۴۲۷۷۷۴
۱۴ مرکز مراقبت پوست و مو دکتر
حمید مهاجری نژاد
شیراز، خیابان قصردشت، خیابان قم آباد ۰۷۱۳۶۲۷۲۴۴۰

دریافت نوبت از دکتر درمان پیسی در شیراز

برای دریافت نوبت از دکتر متخصص برای درمان پیسی در شیراز در سایت پزشک آنلاین ۲۴ می توانید نام دکتر مورد نظرتان را در سایت جستجو کنید و پس از ورود به پروفایل گزینه دریافت نوبت را انتخاب نمایید. نوبت دهی آنلاین به شما اجازه می‌دهد هر زمان که بخواهید و در هر ساعتی که برایتان مناسب است، البته با وجه به روزهای حضور پزشک در مطب، نوبت خود را دریافت کنید. اگر شما یک فرد پرمشغله هستید و زمان کافی برای مراجعه حضوری برای دریافت نوبت را ندارید، نوبت دهی آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا همه کارهای روزانه‌تان را با هماهنگی کامل انجام دهید.

دریافت نوبت از دکتر درمان پیسی در شیراز

مشاوره آنلاین با دکتر درمان پیسی در شیراز

علاوه بر نوبت دهی آنلاین، ما این امکان را به شما می‌دهیم تا با استفاده از پروفایل پزشکان، مشاوره آنلاین دربارهٔ وضعیت خود یا سوالات پزشکی خود در مورد درمان پیسی در شیراز را دریافت کنید. برای انجام مشاوره به صورت آنلاین لا دکتر باید ابتدا وارد پروفایل پزشک شوید و سپس گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید. برای مشاهده بهترین دکتر متخصص پوست و مو در شیراز ، روی لینک کلیک نمایید.

جدیدترین روش درمان پیسی چیست؟

پیسی یا اختلال استرس پس از ترومای شدید (Posttraumatic Stress Disorder)، یکی از اختلالات روانشناختی است که به عنوان نتیجه‌ای از تجربه‌ی یک رویداد ترسناک یا ترومایی قوی بروز می‌کند. درمان پیسی معمولاً شامل ترکیبی از روش‌های مختلف است و تحت نظارت یک تیم متخصص از متخصصین بهداشت روانی انجام می‌شود.

روش‌های درمان پیسی شامل موارد زیر می‌شود:

  1. روان‌درمانی: روان‌درمانی مبتنی بر شناخت (Cognitive Behavioral Therapy – CBT) یکی از روش‌های مؤثر در درمان پیسی است. در این روش، فرد با کمک تحلیلگر رفتار خود و تغییر نگرش و باورهای منفی خود به رویداد تروماتیک، تغییر الگوهای رفتاری خود را آموزش می‌بیند.
  2. درمان دارویی: برخی داروها، مانند آنتیدپرسانت‌ها (Antidepressants) و ضد اضطراب‌ها، می‌توانند در کنترل علائم پیسی مؤثر باشند. پزشک معالج شما می‌تواند در صورت لزوم داروها را تجویز کند و پیگیری مناسب را انجام دهد.
  3. تکنیک‌های تنظیم استرس: تکنیک‌های مدیریت استرس، مانند روش‌های تنفس عمیق، مدیتیشن، یوگا و تمرینات ورزشی، به شما کمک می‌کنند تا استرس را کاهش داده و بهبودی عمومی خود را تسریع کنید.

مهم است بدانید که هر فردی نیازهای خاص خود را دارد و درمان پیسی نیازمند بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق و شخصی‌سازی است. مشاوره با یک متخصص بهداشت روانی می‌تواند راهنمایی مناسبی برای درمان شما باشد.

چگونه می توانیم بهترین پزشک برای درمان پیسی در شیراز را از نظر مردم پیدا کنم؟

برای این که بتوانید بهترین دکتر برای درمان پیسی در شیراز از نظر مردم را بشناسید کافی است ابتدا وارد پروفایل دکتر شوید سپس قسمت کامنت ها را مطالعه نمایید. همچنین از شما خواهش مندیم تا اگر از پزشکی ویزیت شده اید نظر خود در قسمت دیدگاه برای ما بنویسید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید