پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر اعصاب و روان در معالی آباد شیراز
بهترین دکتر اعصاب و روان در معالی آباد شیراز

بهترین دکتر اعصاب و روان در معالی آباد شیراز

  • ۹ تیر ۱۴۰۲
  • 0 لایک
  • 478 بازدید
  • 0 دیدگاه

ما در سایت پزشک آنلاین ۲۴ این بار به معرفی بهترین دکتر متخصص اعصاب و روان در معالی آباد شیراز پرداخته ایم. در جدول زیر می توانید شماره تماس و آدرس هر پزشک را مشاهده نمایید و برای اخذ نوبت از طریق پروفایل اقدام نمایید.

لیست بهترین متخصص اعصاب و روان در معالی آباد شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر مهسا تقوی شیراز، خیابان معالی آباد، ساختمان اهورا، طبقه ۲، واحد ۲۷ ۰۷۱۳۶۳۴۱۷۷۱
۲ دکتر ساناز بوستانی شیراز، خیابان معالی آباد، روبه روی خیابان دوستان، ساختمان قصر یک، طبقه ۴، واحد ۱۴ ۰۷۱۳۶۳۴۲۳۴۳

چگونه از دکتر روانپزشک خوب در معالی آباد شیراز نوبت آنلاین بگیرم؟

برای دریافت نوبت از سایت ما، پزشک آنلاین ۲۴، می توانید نام پزشک مورد نظر خود را در سایت جستجو کنید و سپس وارد پروفایل پزشک شوید. در پروفایل دکتر می توانید روز و ساعت حضور پزشک در مطب و یا بیمارستان را مشاهده نمایید و سپس نوبت خود را ثبت نمایید. یکی از مزایای دریافت نوبت به این صورت این است که شما می توانید بدون مراجعه حضوری و با صرفه جویی در وقت، نوبت خود را رزرو نمایید.

چگونه از دکتر روانپزشک خوب در معالی آباد شیراز نوبت آنلاین بگیرم؟

مشاوره آنلاین با روانپزشک در خیابان شریعتی شیراز

شما کاربران گرامی می توانید در صفحه پروفایل روانپزشکان خیابان شریعتی در سایت ما، با پزشک به صورت آنلاین مکاتبه داشته باشد. به این منظور باید بر روی نام پزشک در پایین صفحه پروفایل سمت چپ کلیک نمایید. پزشک در کم ترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهد داد. همچنین با کلیک بر روی بهترین روانپزشک در شیراز، می توانید لیستی از باتجربه ترین پزشکان را مشاهده نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید