پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر متخصص اطفال در سینما سعدی شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️
بهترین دکتر متخصص اطفال در سینما سعدی شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️

بهترین دکتر متخصص اطفال در سینما سعدی شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲
  • آخرین بروزرسانی: ۱ مهر ۱۴۰۲

  • 0 لایک
  • 517 بازدید
  • 2 دیدگاه

در جدول زیر، می‌ توانید بهترین پزشکان متخصص اطفال در منطقه سینما سعدی شیراز را به همراه شماره تماس و آدرس مشاهده کنید. شما می‌توانید در وب‌سایت “پزشک آنلاین ۲۴″، با کلیک بر روی نام پزشکان VIP، نوبت اینترنتی را رزرو کنید و یا با این پزشکان به صورت آنلاین مشاوره داشته باشد.

لیست متخصص اطفال در سینما سعدی شیراز

ردبف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر خدیجه ظریفی شیراز، خیابان بیست متری سینما سعدی، ابتدای خیابان معدل غربی، آزمایشگاه سینا، طبقه ۳، واحد ۴ ۰۷۱۳۲۳۴۳۵۰۱

ارتباط با پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت آنلاین از پزشک نوزادان و کودکان در خیابان سینما سعدی شیراز

شما می‌توانید از پزشکان باسابقه و معروف در زمینه کودکان که در خیابان سینما سعدی شیراز هستند، به صورت آنلاین نوبت بگیرید. برای ثبت نوبت آنلاین، به صفحه پروفایل دکتر مورد نظرتان مراجعه کرده کنید. ساعت کاری ایشان را بررسی کرده و سپس بر روی گزینه “دریافت نوبت” کلیک نمایید. همچنین برای مشاهده بهترین دکتر اطفال شیراز می‌ توانید روی لینک کلیک نمایید.

دریافت نوبت آنلاین از پزشک نوزادان و کودکان در خیابان سینما سعدی شیراز

مشاوره آنلاین با پزشک کودکان در سینماسعدی شیراز

جهت گرفتن مشاوره آنلاین از بهترین دکتر نوزادان و کودکان در خیابان سینما سعدی شیراز، وارد صفحه پروفایل پزشک مورد نظر شوید و بر روی نام پزشک کلیک کنید. سپس به شروع کردن مشاوره آنلاین بپردازید. با انجام مشاوره اینترنتی، می‌توانید در صرفه‌جویی در زمان و هزینه خود تاثیر گذار باشید و اقدام سریع‌تری را برای برقراری ارتباط با پزشک خود انجام دهید.

راهنمای انتخاب بهترین دکتر نوزادان و کودکان در بیست متری سینما سعدی

برای انتخاب بهترین پزشکان متخصص نوزادان و کودکان در منطقه بیست متری شیراز، بهترین راهکار انتخاب بر اساس سابقه کاری و خدمات ارائه شده توسط پزشکان است. همچنین، مهم است که یک پزشک با روابط مهرآمیزی با بیمارانش شناخته شود. در پروفایل پزشکان، می‌توانید نظرات و تجربیات دیگر افراد را مورد بررسی قرار داده و از سطح رضایت آنها از خدمات پزشکی اطلاع کسب کنید. سپس تصمیم بهتری برای انتخاب پزشک مناسب بگیرید. اگر پزشک مورد نظرتان در این منطقه قابل دسترس نباشد، می‌توانید به دنبال پزشکان متخصص کودکان در بلوار زند شیراز بگردید.

کلام آخر

در اینجا بهترین پزشکان متخصص کودکان در منطقه سینما سعدی شیراز به شما معرفی شدند. همانطور که اشاره شد، شما می‌توانید نوبت‌دهی آنلاین انجام دهید، مشاوره دریافت کنید و اطلاعات تکمیلی پزشکان را از طریق پروفایل آنها مشاهده کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

۲ دیدگاه

دیدگاه خود را درج کنید