پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر متخصص اطفال در ملاصدرا شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️
بهترین دکتر متخصص اطفال در ملاصدرا شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️

بهترین دکتر متخصص اطفال در ملاصدرا شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️

  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
  • آخرین بروزرسانی: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

  • 0 لایک
  • 801 بازدید
  • 0 دیدگاه

در سایت پزشک شهر لیست بهترین پزشکان و دکترهای متخصص اطفال در ملاصدرا شیراز به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است که برای دریافت نوبت و مشاوره می توانید از طریق پروفایل اقدام نمایید.

لیست متخصص اطفال در ملاصدرا شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر محمدرضا دهقانی شیراز، خیابان اردیبهشت، حدفاصل فلسطین و ۲۰ متری، نبش بن بست ۴ اردیبهشت، ساختمان بهشت، طبقه ۶ ، واحد ۹ ۰۷۱۳۲۳۶۰۶۳۷
۰۹۱۷۲۱۰۰۳۶۴
۲ دکتر عاطفه حبیبی شیراز، خیابان ملاصدرا، نبش کوچه ۳، مجتمع نوین فارس ۰۷۱۳۲۳۱۸۱۲۰
۳ دکتر اصغر بذرافشان شیراز، خیابان ملاصدرا، چهارراه حکیمی، نبش کوچه ۹ ۰۷۱۳۲۳۰۷۶۳۰
۴ دکتر فرح پیرویان کازرونی شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان جمالی، نبش کوچه ۴ ۰۷۱۳۶۴۷۳۵۹۶

ارتباط با پزشک آنلاین 24

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر اطفال و کودکان در ملاصدرا شیراز

سایت پزشک آنلاین ۲۴ یک سایت معتبر و قابل اطمینان برای ارائه خدمات پزشکی آنلاین است. سایت ما به شما اجازه می دهد با دکتران متخصص در تخصص های مختلف به صورت آنلاین مشاوره کنید. اگر شما در ملاصدرا شیراز زندگی می کنید و یا به دنبال بهتریم پزشکان در این منطقه هستید، می توانید با بهترین دکتر اطفال و کودکان در ملاصدرا شیراز تماس بگیرید تا از او مشاوره آنلاین دریافت کنید. برای دریافت مشاوره آنلاین ابتدا وارد پروفایل پزشک مورد نظرتان در جدول بالا شوید و سپس بر روی گزینه مشاوره آنلاین کلیک نمایید. همچنین برای مشاهده بهترین متخصص اطفال در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر اطفال و کودکان در ملاصدرا شیراز

دریافت نوبت آنلاین از بهترین دکتر اطفال در خیابان ملاصدرا

شما می‌توانید از قسمت جستجوی سایت، نام دکتر اطفال موردنظر خود که در خیابان ملاصدرا شیراز حضور دارد را را وارد کنید. پس از ورود به پروفایل دکتر درخواست خود را ثبت کنید تا پس از تایید درخواست توسط دکتر، مشخصات نوبت شما به شماره تلفن همراه شما ارسال شود. البته برخی از دکترها ممکن است از این سرویس استفاده نکنند که می توانید با شماره های مربوطه تماس حاصل نمایید و نوبت خود را رزرو نمایید. برای مشاهده لیست بهترین دکتر اطفال در بلوار زند شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید