پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان در شیراز – سال ۱۴۰۳
بهترین دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان در شیراز – سال ۱۴۰۳

بهترین دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان در شیراز – سال ۱۴۰۳

  • ۸ آبان ۱۴۰۲
  • آخرین بروزرسانی: ۲ فروردین ۱۴۰۳

  • 0 لایک
  • 640 بازدید
  • 0 دیدگاه

برای پیدا کردن بهترین متخصص درمان ریشه دندان در شیراز، لیست زیر از دندانپزشکان متخصص اندودانتیکس در شیراز را در سایت پزشک آنلاین ۲۴ مشاهده کنید. این لیست بر اساس سابقه کاری، تجربه و نظر مراجعه کنندگان و بیماران تهیه شده است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مانند ساعت کاری، مشاوره آنلاین و دریافت نوبت، وارد صفحه پروفایل هر دندانپزشک شوید.

مهم ترین ویژگی های دندانپزشک درمان ریشه خوب در شیراز چیست؟

انتخاب یک دندانپزشک ماهر در زمینه درمان ریشه دندان بسیار مهم است. دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان، آموزش و تجربه لازم برای انجام این درمان به طور موثر را دارد. مهم ترین ویژگی دندانپزشک متخصص در زمینه درمان ریشه عبارتند از:

  • تخصص در درمان ریشه: دندانپزشک درمان ریشه خوب باید متخصص باشد تا بتواند تشخیص دهد که آیا دندان نیاز به درمان ریشه دارد یا خیر و این درمان را با دقت و مهارت انجام دهد تا از عفونت و آسیب بیشتر جلوگیری کند.
  • تجربه: تجربه نیز عامل مهمی در انتخاب دندانپزشک درمان ریشه است. دندانپزشکی که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد، می تواند درمان را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهد. همچنین می تواند به شما در کاهش درد و ناراحتی کمک کند.
  • مهارت: مهارت دندانپزشک در انجام درمان ریشه نیز بسیار مهم است. دندانپزشک باید بتواند ابزارهای مناسب را برای درمان استفاده کند و مهارت لازم برای انجام درمان را داشته باشد.
  • ارتباط موثر با بیماران، باعث رضایتمندی آنها می‌ شود. دندانپزشک باید با لحنی صمیمی و دوستانه، به بیمار اطمینان دهد که به سلامت دندان‌ هایش اهمیت می‌د هد و اطلاعات کامل و صحیحی درباره روش‌ های درمانی و پیشگیری از بیماری‌ های ریشه دندان به او ارائه دهد.

بهترین دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان در شیراز

در این جدول می توانید بهترین و برترین دندانپزشکان مطرح شیراز که در زمینه درمان ریشه تخصص دارند را مشاهده نمایید:

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر معین هنرور شیراز، معالی آباد، ابتدای دوستان، ساختمان الوند، ۰۷۱۳۶۳۴۰۵۷۰
۰۷۱۳۶۳۴۰۵۷۱
۲ دکتر مژگان اقبالی شیراز، خیابان اسدآبادی (پوستچی)، نبش کوچه ۳ ۰۷۱۳۲۳۴۱۰۹۴
۰۹۳۵۵۳۰۹۳۴۹
۳ دکتر مریم صلاحی اردکانی شیراز، بلوار شهید رجایی (فرهنگ شهر)، بعد از کوچه ۳ ۰۹۱۶۴۳۹۱۲۰۰
۰۷۱۳۶۳۲۷۰۲۳
۴ دکتر بنیامین غفاری پور شیراز، قبل از چهارراه ملاصدرا، روبروی کوچه ۳ بعثت ۰۷۱۹۱۰۳۳۰۹۱
۰۹۳۹۴۱۴۷۱۰۷
۵ دکتر مریم زراعت کار شیراز، بلوار چمران، نیایش، روبروی مجتمع پزشکی نیایش ۰۷۱۳۶۵۴۱۲۹۵
۰۹۰۲۹۰۲۵۱۹۰
۶ دکتر سینا نقی زاده شیراز، بلوار چمران، بلوار نیایش، نبش بهارنو ۰۷۱۳۶۳۶۲۱۰۹
۰۹۹۲۶۳۰۳۳۰۷
۷ دکتر غلامحسین امینی شیراز، ابتدای زرگری ، کوچه ۱ ، ساختمان رز ۰۷۱۳۶۲۶۸۴۹۰
۰۷۱۳۶۲۶۸۵۱۱
۸ کلینیک دندانپزشکی مهر شیراز، خیابان قصردشت، بالاتر از زرگری ۰۷۱۳۶۲۶۹۰۰۱
۰۷۱۳۶۲۶۹۰۰۲
۹ کلینیک دندانپزشکی یکتا پارس شیراز، خیابان خلد برین، روبروی ساختمان پالادیوم ۰۷۱۳۶۲۸۲۶۲۲
۰۷۱۳۶۲۷۰۴۲۸
 ۱۰ کلینیک دندانپزشکی دیجیتال تبسم شیراز، ابتدای بولوار چمران، نیایش، روبروی مجتمع پزشکی ۰۷۱۳۶۵۴۱۲۹۵
۰۹۰۲۹۰۲۵۱۷۰
۱۱ کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد شیراز، میدان پاسارگاد، بلوار پاسارگاد، روبروی پارک ۰۷۱۳۸۳۵۰۰۲۲
۰۷۱۳۸۳۴۰۸۰۲

ارتباط با پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت از متخصص اندودانتیکس در شیراز

دریافت نوبت آنلاین یک راه سریع و آسان برای رزرو زودترین نوبت دندانپزشکی است. برای ثبت نوبت آنلاین، ابتدا وارد پروفایل دندانپزشکان VIP شوید. در صفحه پروفایل، تقویم حضور دندانپزشک را مشاهده خواهید کرد. سپس، گزینه “ثبت نوبت” را انتخاب کنید و مراحل نوبت‌ گیری را تکمیل کنید. همچنین می توانید برای مشاهده بهترین دندانپزشک در شیراز روی لینک کلیک نمایید.

متخصص اندودانتیکس در شیراز

مشاوره آنلاین از دندانپزشک متخصص اندودانتیکس در شیراز

برای دریافت مشاوره اینترنتی از بهترین دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان در شیراز، کافی است با چند کلیک ساده، وارد پروفایل پزشک شوید و گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید. در این مرحله، می‌توانید سوالات خود را در مورد ریشه دندان از دندانپزشک بپرسید. دندانپزشک پس از بررسی سوالات شما، پاسخ‌ های جامع و تخصصی ارائه خواهد داد. همچنین اگر تمایل به انجام سایر خدمات دندانپزشکی دارید، توصیه می شود به بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز مراجعه نمایید.

هزینه درمان ریشه در شیراز چقدر است؟

هزینه درمان ریشه دندان در شیراز با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع دندان، تعداد کانال‌ های دندان، محل دندان، و تجربه و مهارت دندانپزشک متفاوت است. به طور کلی، هزینه درمان ریشه دندان در شیراز در سال جاری به شرح زیر است:

  • دندان‌ های تک کانال: ۱ میلیون تومان
  • دندان‌ های دو کانال: ۱.۵ میلیون تومان
  • دندان‌ های سه کانال: ۲ میلیون تومان
  • دندان‌ های چهار کانال: ۲.۵ میلیون تومان

در صورت نیاز به درمان ریشه مجدد، هزینه درمان افزایش می‌ یابد. هزینه درمان ریشه مجدد یک کانال حدود ۱.۵ میلیون تومان، هزینه درمان ریشه مجدد دو کانال حدود ۲ میلیون تومان، هزینه درمان ریشه مجدد سه کانال حدود ۲.۵ میلیون تومان، و هزینه درمان ریشه مجدد چهار کانال حدود ۳ میلیون تومان است. توجه داشته باشید که این هزینه ها به طور میانگین و تقریبی بیان شده است. برای اطلاع دقیق توصیه می شود با دندانپزشکان معرفی شده، تماس بگیرید.

علاوه بر هزینه درمان ریشه، ممکن است هزینه‌ های دیگری نیز برای انجام این درمان لازم باشد، مانند هزینه رادیوگرافی، هزینه پانسمان، و هزینه ترمیم دندان پس از درمان ریشه. در برخی موارد، بیمه‌ های درمانی بخشی از هزینه درمان ریشه دندان را پوشش می‌ دهند. برای اطلاع از پوشش بیمه خود، می‌ توانید با شرکت بیمه خود تماس بگیرید.

در اینجا چند نکته برای کاهش هزینه درمان ریشه دندان آورده شده است:

  • از دندانپزشک خود بخواهید که قبل از شروع درمان، هزینه را به شما اعلام کند.
  • اگر بیمه درمانی دارید، از دندانپزشک خود بپرسید که آیا بیمه شما هزینه درمان ریشه دندان را پوشش می‌دهد.
  • با مقایسه قیمت‌ها در کلینیک‌های مختلف، از بهترین قیمت ممکن بهره‌مند شوید.
  • در صورت نیاز به درمان ریشه مجدد، با دندانپزشک خود در مورد گزینه‌ های درمانی خود صحبت کنید تا بهترین گزینه را با کمترین هزینه انتخاب کنید.

هزینه درمان ریشه در شیراز چقدر است؟

درمان ریشه چگونه انجام می شود؟

به گفته سایت www.nhs.uk عفونت کانال ریشه زمانی اتفاق می‌ افتد که باکتری‌ ها به مرکز دندان، که پالپ نامیده می‌ شود، حمله می‌ کنند. این می‌ تواند به دلیل پوسیدگی دندان، پرکردگی نامناسب یا آسیب به دندان باشد. برای درمان عفونت کانال ریشه، باید باکتری‌ ها از سیستم کانال ریشه حذف شوند. این کار معمولاً با درمان کانال ریشه انجام می‌ شود، که یک روش دندانپزشکی است که شامل تمیز کردن و پر کردن کانال‌ های ریشه دندان است.

درمان کانال ریشه معمولاً بدون درد است، زیرا دندانپزشک قبل از شروع کار از بی‌ حسی موضعی استفاده می‌ کند. پس از حذف باکتری‌ ها، کانال‌ های ریشه با یک ماده پر می‌ شوند و دندان با پر کردن یا روکش پر می‌ شود. در بیشتر موارد، بافت ملتهب نزدیک دندان به طور طبیعی بهبود می‌ یابد. درمان کانال ریشه معمولاً موفقیت آمیز است و دندان را می‌ توان به مدت طولانی حفظ کرد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید