پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر متخصص قلب و عروق در معالی آباد شیراز
بهترین دکتر متخصص قلب و عروق در معالی آباد شیراز

بهترین دکتر متخصص قلب و عروق در معالی آباد شیراز

  • ۹ شهریور ۱۴۰۲
  • 0 لایک
  • 318 بازدید
  • 0 دیدگاه

بهترین دکتر متخصص قلب و عروق در معالی آباد شیراز در این مطلب از سایت ما به همراه شماره تماس و آدرس در ادامه این مطلب و در جدول زیر به شما عزیزان معرفی شده است. جهت مشاهده سایر اطلاعات پزشک، دریافت مشاوره آنلاین و دریافت نوبت اینترنتی می توانید پروفایل پزشکان را مشاهده نمایید.

دکتر قلب و عروق در معالی آباد شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر فرنوش اشرف شیراز، خیابان زند، حدفاصل بیمارستان شهید فقیهی و هتل پارس، خیابان شهید عبائیان، ساختمان پزشکان نشاط ۰۷۱۳۶۳۶۰۵۸۲
۲ دکتر زهرا کیان پور شیراز، بلوار معالی آباد، حدفاصل خیابان دوستان و خلبانان، ساختمان پزشکی اهورا واحد ۵۲ ۰۷۱۳۶۳۴۰۱۳۵
۳ دکتر مجید رستگار لاری شیراز، معالی آباد، نزدیک به بانک مسکن، ساختمان یگانه، طبقه چهارم، واحد ۱۲ ۰۷۱۳۶۲۳۲۳۶۹

ارتباط با پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت آنلاین از دکتر قلب و عروق در خیابان معالی آباد شیراز

شما می توانید از بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق در بلوار معالی آباد شیراز به صورت اینترنتی نوبت بگیرید. ابتدا نام پزشک مورد نظر خود را در سایت جستجو نمایید. همچنین می توانید از طریق کلیک بر روی نام پزشکان vip جدول بالا، وارد پروفایل دکتر شوید. در پروفایل دکتر پس از مشاهده و بررسی ساعت کاری، می توانید نوبت خود را رزرو نمایید. برای مشاهده بهترین پزشکان متخصص قلب در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

دریافت نوبت آنلاین از دکتر قلب و عروق در خیابان معالی آباد شیراز

مشاوره آنلاین با دکتر قلب در خیابان شریعتی شیراز

امکان مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان متخصص قلب در خیابان شریعی شیراز، جزء ویژگی های منحصر به فرد این سایت می باشد. برای انجام مشاوره با پزشک و دریافت پاسخ سوال های خود مانند نحوه مصرف دارو، انواع بیماری ها و بررسی آزمایش می توانید در صفحه پروفایل پزشک گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید