پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر متخصص مغز و اعصاب در معالی آباد شیراز ❤️
بهترین دکتر متخصص مغز و اعصاب در معالی آباد شیراز ❤️

بهترین دکتر متخصص مغز و اعصاب در معالی آباد شیراز ❤️

  • ۵ تیر ۱۴۰۲
  • آخرین بروزرسانی: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

  • 0 لایک
  • 743 بازدید
  • 0 دیدگاه

در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴، شما با بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب در معالی آباد شیراز آشنا خواهید شد. علاوه بر این، امکاناتی نظیر نوبت دهی آنلاین و مشاوره آنلاین، به همراه پروفایل‌های ویژه پزشکان، در این سایت ارائه می‌شود. امیدواریم که با خواندن این مطلب، بهترین تصمیم را در انتخاب پزشکان مغز و اعصاب برای خود بگیرید.

لیست بهترین دکتر متخصص مغز و اعصاب در معالی آباد شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر سید محمد راکعی شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، بالاتر از کوچه ۲۷، ساختمان اوتانا ۱ ۰۷۱۳۶۳۴۰۵۳۴
۲ دکتر علی نصیری شیراز ، خیابان معالی آباد ( شریعتی )، نبش خیابان پزشکان، ساختمان پزشکان، طبقه ششم ۰۹۳۳۷۱۱۶۸۹۰

برای درج تبلیغات در لیست فوق می توانید با شماره ۰۹۱۷۲۵۹۳۵۰۹ تماس حاصل نمایید.

دریافت نوبت آنلاین از بهترین دکتر مغز و اعصاب در بلوار شریعتی شیراز

دریافت نوبت از سایتت پزشک آنلاین ۲۴ بسیار راحت است و شما می توانید در کم ترین زمان نوبت خود را ثبت نمایید. برای این کار ابتدا دکتر مورد نظر خود را از جدول بالا انتخاب نمایید و پس از مراجعه به صفحه پروفایل، گزینه دریافت نوبت را انتخاب کنید. توجه داشته باشد که قبل از دریافت نوبت باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید و اطلاعاتی مانند شماره تماس، جنسیت، سن و … را وارد نمایید. پس از ثبت نوبت پیامکی از طرف سایت برای ما ارسال خواهد شد. برای مشاهده بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

دریافت نوبت آنلاین از بهترین دکتر مغز و اعصاب در بلوار شریعتی شیراز

دریافت مشاوره اینترنتی از متخصص مغز و اعصاب در خیابان معالی آباد شیراز

متخصصین مغز و اعصاب به دلیل عدم توانایی برخی بیماران در حضور حضوری، ارائه خدمات مشاوره اینترنتی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند. در شهر شیراز، شما می‌توانید با متخصصین مغز و اعصاب مجرب و با تجربه یکی از آنها با مراجعه به خیابان معالی آباد، از خدمات مشاوره آنلاین استفاده کنید. این خدمات شامل مشاوره درباره بیماریهای مغز و اعصاب، روش های تشخیص، درمان و پیشگیری آنها می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی جهت مشاوره، می توانید در صفحه پروفایل پزشک گزینه مشاوره آنلاین را از قسمت پایین سمت چپ کلیک نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید