پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر متخصص چشم در معالی آباد شیراز
بهترین دکتر متخصص چشم در معالی آباد شیراز

بهترین دکتر متخصص چشم در معالی آباد شیراز

  • ۹ شهریور ۱۴۰۲
  • 0 لایک
  • 906 بازدید
  • 0 دیدگاه

بهترین دکتر متخصص چشم در معالی آباد شیراز در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴ به همراه شماره تماس و آدرس در جدول زیر معرفی شده است. برای مشاهده اطلاعات تکمیلی پزشک، مشاوره آنلاین و دریافت نوبت اینترنتی می توانید پروفایل پزشکان را مشاهده نمایید.

دکتر چشم در معالی آباد شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر امین عسگری شیراز، معالی آباد، نبش ورودی گلدشت ۳، جنب داروخانه دکتر معتمدی، ساختمان قصر ۲، طبقه ۵، واحد ۱۵ ۰۷۱۳۶۳۴۱۹۰۵
۲ دکتر احمد گلکار شیراز، معالی آباد، شریعتی ۳، مجتمع پزشکی رها، طبقه همکف ۰۷۱۳۶۲۴۷۳۴۹
۰۹۳۰۵۲۸۸۰۵۸
۳ دکتر غلامحسن کریم پور شیراز، خیابان معالی آباد، نبش بلوار دوستان، ساختمان الهیه، طبقه سوم ۰۷۱۳۶۳۴۱۳۸۸

ارتباط با پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت آنلاین از چشم پزشک در خیابان معالی آباد شیراز

شما می توانید برای دریافت نوبت اینترنتی از بهترین پزشکان متخصص چشم پزشکی در بلوار معالی آباد شیراز در سایت ما اقدام نمایید. برای این کار ابتدا نام دکتر مورد نظر خود را در سایت جستجو نمایید و یا بر روی نام پزشک در جدول بالا کلیک نمایید. در پروفایل دکتر پس از مشاهده روز و ساعت کاری، می توانید نوبت خود را رزرو نمایید. نوبت آنلاین باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد. برای مشاهده لیست بهترین متخصص چشم پزشکی در شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

دریافت نوبت آنلاین از چشم پزشک در خیابان معالی آباد شیراز

مشاوره آنلاین با دکتر چشم پزشک در خیابان شریعتی شیراز

مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان متخصص چشم در خیابان شریعی شیراز، یکی از قابلیت های منحصر به فرد این سایت می باشد. برای شروع مشاوره با پزشک، راجب انواع بیماری های چشمی، مراقبت های پس از عمل و یا طریقه مصرف داردو، می توانید در صفحه پروفایل پزشک گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید