پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین متخصص کلیه و مجرای ادرار در سینما سعدی شیراز | نوبت اینترنتی ❤️
بهترین متخصص کلیه و مجرای ادرار در سینما سعدی شیراز | نوبت اینترنتی ❤️

بهترین متخصص کلیه و مجرای ادرار در سینما سعدی شیراز | نوبت اینترنتی ❤️

  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
  • آخرین بروزرسانی: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲

  • 0 لایک
  • 401 بازدید
  • 0 دیدگاه

در جدول زیر، بهترین پزشکان متخصص کلیه و مجرای ادرار در منطقه سینما سعدی شیراز را به همراه شماره تماس و آدرس آن‌ها مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید در وب‌سایت “پزشک آنلاین ۲۴” با کلیک بر روی نام پزشکان VIP نوبت اینترنتی رزرو کنید و از مشاوره آنلاین بهره‌مند شوید.

لیست متخصص کلیه و مجرای ادرار در سینما سعدی شیراز

ردبف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر محسن کروپ شیراز، سی متری سینماسعدی ۰۷۱۳۲۳۴۱۶۴۷
۲ دکترنصرالله پرندآور شیراز، خیابان هفت تیر (۲۰ متری سینما سعدی)، خیابان اردیبهشت، روبروی بیمارستان شفا، ساختمان پرند، طبقه اول  ۰۷۱۳۲۳۱۸۰۹۰
۳ دکتر شهاب الدین صفوی شیراز، خیابان هفت تیر (۲۰ متری سینما سعدی)، تقاطع خیابان معدل ۰۷۱۳۲۳۵۵۴۰۰

ارتباط با پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت آنلاین از پزشک کلیه و مجای ادرار در خبایان سینما سعدی شیراز

می‌توانید از خدمات پزشکان با تجربه و معتبر در زمینه کلیه و مجاری ادرار که در خیابان سینما سعدی شیراز فعالیت دارند، با استفاده از وب‌سایت پزشک آنلاین ۲۴ بهره‌برید. برای ثبت نوبت آنلاین، به صفحه پروفایل دکتر مورد نظرتان بروید، ساعت کاری ایشان را بررسی کرده و سپس بر روی گزینه “دریافت نوبت” کلیک کنید. همچنین برای یافتن بهترین دکتر کلیه و مجاری ادرار در شیراز، می‌توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

دریافت نوبت آنلاین از پزشک کلیه و مجای ادرار در خبایان سینما سعدی شیراز

مشاوره آنلاین با پزشک جراحی پلاستیک در سینماسعدی شیراز

برای دریافت مشاوره آنلاین از بهترین پزشکان کلیه و مجرای ادرار در خیابان سینما سعدی شیراز، به صفحه پروفایل دکتر مورد نظرتان بروید و بر روی نام پزشک کلیک کنید. با مشاوره آنلاین، می توانید در هر زمان و مکانی هستید، با پزشک ارتباز برقرار نمایید.

راهنمای انتخاب بهترین دکتر کلیه و مجرای ادرار صورت در بیست متری سینما سعدی

برای مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان کلیه و مجاری ادرار در خیابان سینما سعدی شیراز، به صفحه پروفایل پزشک مورد نظرتان مراجعه نمایید. سپس روی نام پزشک کلیک کنید. با مشاوره آنلاین، شما قادر به برقراری ارتباط با پزشک در هر زمان و مکانی هستید، به راحتی از طریق اینترنت با ایشان در تماس باشید. اگر به دنبال پزشک کلیه و مجاری ادرار در بلوار زند شیراز هستید، می‌توانید لیست پزشکان را بررسی کنید.

کلام آخر

در اینجا بهترین پزشکان متخصص کلیه و مجاری ادرار سینما در سعدی شیراز به شما معرفی شدند. همانطور که اشاره شد، شما می‌توانید نوبت‌دهی آنلاین انجام دهید، مشاوره دریافت کنید و اطلاعات تکمیلی پزشکان را از طریق پروفایل آنها مشاهده کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید