پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر پیکر تراشی در شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️
بهترین دکتر پیکر تراشی در شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️

بهترین دکتر پیکر تراشی در شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️

  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
  • 0 لایک
  • 703 بازدید
  • 0 دیدگاه

بهترین دکتر برای پیکر تراشی در شیراز در جدول زیر معرفی شده است. سایت پزشک آنلاین ۲۴ فرصتی مناسب را به شما می‌دهد تا با مشاهده پروفایل‌های پزشکان و مشاهده نمونه‌هایی از کارهای انجام شده و نظرات بیماران پیشین، تصمیم بهتری در خصوص انتخاب دکتر مناسب برای نیازهای خود بگیرید.

لیست دکتر پیکر تراشی در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر محمدمهدی مهرابی شیراز، قصرالدشت، تقاطع کوچه ۵۳ ۰۷۱۳۶۲۶۲۷۲۰
۲ دکتر نگار سالک شیراز، خیابان قصر دشت ۰۷۱۳۶۲۷۹۱۳۹
۳ دکتر حیدرعلی نیک پور شیراز، میدان دانشجو ۰۷۱۳۲۲۹۶۸۶۴
۴ دکتر فرزانه بستانیان شیراز، خیابان ملاصدرا ۰۷۱۳۶۴۷۳۵۲۸
۵ دکتر وحید عین آبادی شیراز، خیابان کریم خان زند ۰۷۱۳۲۳۳۷۳۳۸
۶ دکتر سید جواد فتاحی شیراز، بلوار چمران ۰۷۱۳۶۴۶۲۵۱۸
۷ دکتر علی بهادر شیراز، بلوار زند ۰۷۱۳۶۴۷۴۳۳۲
۸ دکتر ابراهیم حاتمی پور شیراز، تقاطع خیابان قصردشت و عفیف آباد ۰۹۱۷۱۴۳۷۴۳۷
۹ دکتر سید حسین حیدری پور شیراز، معالی آباد ۰۷۱۳۶۳۸۴۵۵۷
۱۰ دکتر محمد رجایی شیراز، خیابان قصردشت ۰۷۱۳۶۲۶۵۰۵۲
۱۱ کلینیک کاشت مو، زیبایی و لیزر ایرسا شیراز، خیابان قصردشت ۰۷۱۳۶۳۵۳۰۳۱
۱۲ دکتر ابراهیم سیوانی شیراز، خیابان زند ۰۷۱۳۲۳۱۹۲۳۱
۱۳ دکتر احسان رحمانیان شیراز ، فرهنگ شهر ۰۹۱۷۱۲۰۲۹۳۲
۱۴ دکتر بهزاد خلعتبری شیراز، خیابان قصردشت ۰۷۱۳۶۲۹۰۴۶۰
۱۵ کلینیک تخصصی سمر شیراز، انتهای قدوسی غربی ۰۷۱۹۱۰۰۹۰۹۲
۱۶ دکتر صابر منصوری شیراز، بلوار ستارخان ۰۷۱۳۶۲۸۲۴۹۷
۱۷ کلینیک زیبایی به سیما شیراز، میدان مطهری ۰۹۱۷۷۱۰۱۳۸۶
۱۸ دکتر عظیمه دهقانی شیراز، ملاصدار ۰۷۱۳۲۳۰۳۶۴۱
۱۹ کلینیک تخصصی پوست و موی راشا شیراز، قدوسی غربی ۰۷۱۳۶۳۱۷۴۳۵

پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت اینترنتی از دکتر پیکر تراشی در شیراز

سایت “پزشک آنلاین ۲۴” با ارائه این امکان به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای متفاوت و مطمئن در دستیابی به بهترین دکتر متخصص پیکر تراشی در شیراز داشته باشید. مراحل دریافت نوبت اینترنتی عبارتند از:

  1. ورود به سایت: شما ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید.
  2. انتخاب دکتر: در این مرحله، لیستی از بهترین دکتران پیکر تراشی در شیراز برای شما نمایش داده می‌شود. با مرور پروفایل‌ها، تخصص‌ها، سوابق و تجربیات آن‌ها، می‌توانید دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. انتخاب زمان: پس از انتخاب دکتر، زمان‌های خالی او برای مشاوره یا جراحی به شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با توجه به برنامه‌ی خود، زمان مناسب را انتخاب کنید.
  4. تکمیل اطلاعات: در این مرحله، ممکن است اطلاعات شما مانند نام، شماره تماس و ایمیل درخواست شود. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات به درستی وارد شده باشند.
  5. تأیید نوبت: پس از تکمیل اطلاعات، شما توسط سایت به مرحله تأیید نوبت منتقل می‌شوید. در این مرحله، جزئیات نوبت شامل تاریخ، ساعت و دکتر انتخابی نمایش داده می‌شود.
  6. تأیید و دریافت تأییدنامه: با تأیید نوبت، شما یک تأییدنامه دریافت خواهید کرد که حاوی جزئیات نوبت شماست. همچنین این اطلاعات به ایمیل شما نیز ارسال می‌شود.

دریافت نوبت اینترنتی از دکتر پیکر تراشی در شیراز

مشاوره آنلاین با بهترین جراح پیکر تراشی در شیراز

برای مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان برای انجام پیکرتراشی، می توانید در پروفایل پزشکان معرفی شده، گزینه مربوط به مشاوره آنلاین را انتخاب نمایید و سپس سوالات خود را بپرسید. شما می‌توانید در زمانی که برایتان مناسب است، مشاوره آنلاین خود را تعیین کنید و با پزشکان به صورت آنلاین در مورد نیازها و تمام جزئیات مرتبط با عمل پیکر تراشی صحبت کنید. همچنین برای مشاهده لیست بهترین متخصص جراح پلاستیک شیراز می توانید روی لینک کلیک نمایید.

قیمت پیکر تراشی در شیراز

هزینه عمل پیکرتراشی به عوامل متعددی بستگی دارد که عبارت‌اند از:

۱. نوع عمل: نوع پیکرتراشی، یعنی اینکه کدام قسمت بدن خود را می خواهید جراحی کنید، بر هزینه تأثیر دارد. برخی مناطق مانند صورت یا ناحیه‌های حساس تراشیدنی، هزینه بیشتری دارند.

۲. پزشک متخصص: تجربه و شهرت پزشک در این زمینه می‌تواند هزینه را تعیین کند. پزشکان با تجربه و تخصص بالاتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.

۳. امکانات مرکز: امکانات موجود در مرکز پزشکی نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. مراکز با امکانات پیشرفته‌تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

۴. نیاز به درمان تکراری: در برخی موارد، نیاز به جلسات تکراری برای دستیابی به نتیجه‌ی مطلوب ممکن است، که موجب افزایش هزینه می‌شود.

۵. مشکلات جانبی: هزینه‌های مرتبط با مشکلات جانبی یا پس از عمل، مانند تغییرات در زندگی روزمره و داروهای مصرفی، نیز ممکن است در محاسبه هزینه در نظر گرفته شوند.

همچنین، برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و تخصصی در مورد هزینه عمل پیکرتراشی، توصیه می‌شود با مراکز پزشکی مختلف تماس بگیرید و از آنها مشاوره درباره هزینه‌ها و جزئیات مرتبط با عمل دریافت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید