پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین دکتر متخصص کامپوزیت دندان در شیراز
بهترین دکتر متخصص کامپوزیت دندان در شیراز

بهترین دکتر متخصص کامپوزیت دندان در شیراز

  • ۱۷ دی ۱۴۰۲
  • آخرین بروزرسانی: ۱ بهمن ۱۴۰۲

  • 0 لایک
  • 260 بازدید
  • 1 دیدگاه

کامپوزیت دندان در شیراز یک روش زیبایی دندانپزشکی است که برای اصلاح دندان‌ های تغییر رنگ یافته، بدفرم و نامنظم کاربرد دارد. این روش نسبت به سایر روش‌ های زیبایی دندان ارزان‌ تر و کم‌ هزینه‌تر است و می‌ تواند در یک جلسه انجام شود.

در شیراز دندانپزشکان زیادی در زمینه کامپوزیت دندان فعالیت می‌ کنند. در این مطلب، لیستی از بهترین دندانپزشکان متخصص کامپوزیت دندان در شیراز معرفی شده است. همچنین، قیمت کامپوزیت دندان در شیراز ۱۴۰۲، مراحل انجام کامپوزیت دندان، موارد کاربرد آن و شرایط اقساطی کامپوزیت ونیر دندان در شیراز نیز توضیح داده شده است.

بهترین متخصص کامپوزیت شیراز چه کسی است؟

انتخاب دکتر خوب برای کامپوزیت دندان در شیراز اهمیت زیادی دارد. چرا که این روش حساسیت بالایی دارد و اگر توسط دندانپزشک ماهری انجام نشود، ممکن است نتیجه دلخواه را به دست ندهید. از طرفی پیدا کردن دکتر کامپوزیت خوب زمان بر است. از رو در اینحا، لیستی از بهترین دکتر دندانپزشک کامپوزیت دندان در شیراز را آورده‌ایم. این لیست بر اساس نظرات بیماران و کارشناسان این حوزه تهیه شده است.

کلینیک دندانپزشکی و دهان پزشکی نگین

کلینیک نگین پزشک آنلاین 24

معرفی: کلینیک دندانپزشکی و دهان پزشکی نگین، یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی است و یکی از اصلی ترین خدمات این کلینیک، کامپوزیت دندان است. شما می توانید با کلیک بر روی عکس بالا و مشاهده پروفایل کلینیک، نمونه کارهای ایشان را مشاهده کنید. امکان مشاوره آنلاین و دریافت نوبت اینترنتی از طریق پروفایل کلینیک امکان پذیر است.

شماره تماس: ۰۷۱۳۶۲۷۶۲۸۷۰۷۱۳۶۲۷۶۲۸۹۰۹۹۰۰۴۳۹۰۰۴

آدرس: شیراز، چهار راه زرگری، به سمت بلوار چمران، ساختمان پزشکی ابن سینا، طبقه ۴، واحد ۱۸

دکتر مهسا جاودان

 

معرفی: دکتر مهسا جاودان یکی از بهترین دندانپزشکان کامپوزیت دندان در شیراز است. ایشان در زمینه کامپوزیت دندان سابقه درخشانی دارند. شما می توانید با کلیک بر روی عکس بالا و مشاهده پروفایل پزشک، نمونه کارهای ایشان را مشاهده کنید. امکان مشاوره آنلاین و دریافت نوبت اینترنتی از طریق پروفایل دکتر امکان پذیر است.

  • شماره تماس: ۰۹۳۳۰۹۳۲۵۰۴
  • آدرس: شیراز، ستارخان، رو به روی خیابان ولیعصر، جنب بانک آینده، ساختمان سیلور، طبقه ۲، واحد A202

پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت اینترنتی از دکتر کامپوزیت دندان شیراز

شما کاربران عزیز می‌ توانید از طریق سایت پزشک آنلاین ۲۴، از بهترین دندانپزشکان زیبایی برای انجام کامپوزیت دندان، نوبت اینترنتی بگیرید. برای این کار، ابتدا در سایت پزشک آنلاین ۲۴ ثبت نام کنید و سپس در صفحه پروفایل دندانپزشک مورد نظرتان، گزینه “ثبت نوبت” را انتخاب کنید. در این صفحه، می‌ توانید تاریخ، ساعت مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از ثبت نوبت از بهترین دندانپزشک در شیراز پیامکی از طرف سایت برای شما ارسال می شود.

مزایای ثبت نوبت اینترنتی از طریق سایت پزشک آنلاین ۲۴:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • امکان انتخاب دندانپزشک مورد نظر
  • مشاهده اطلاعات کامل در مورد دندانپزشکان
  • دریافت نوبت در کوتاه‌ ترین زمان ممکن

کامپوزیت دندان در شیراز چگونه انجام می‌ شود؟

کامپوزیت دندان در شیراز معمولاً در دو جلسه انجام می شود. در جلسه اول، دندانپزشک دندان ها را تمیز و آماده می کند و سپس خمیر کامپوزیت را به سطح دندان ها می چسباند. در جلسه دوم، دندانپزشک خمیر کامپوزیت را فرم می دهد و سپس آن را با نور مخصوص سخت می کند.

مراحل انجام کامپوزیت دندان به شرح زیر است:

  1. معاینه و مشاوره: در اولین جلسه، دندانپزشک دندان های شما را معاینه می کند و با شما در مورد اهداف و انتظارات شما از کامپوزیت دندان صحبت می کند.
  2. آماده سازی دندان ها: دندانپزشک دندان ها را تمیز و آماده می کند. در برخی موارد، دندانپزشک ممکن است مقدار کمی از مینای دندان را بتراشد تا کامپوزیت به خوبی به دندان بچسبد.
  3. چسباندن کامپوزیت: دندانپزشک خمیر کامپوزیت را به سطح دندان ها می چسباند.
  4. فرم دادن به کامپوزیت: دندانپزشک خمیر کامپوزیت را فرم می دهد تا به شکل و اندازه دلخواه شما درآید.
  5. پولیش کردن کامپوزیت: دندانپزشک کامپوزیت را پولیش می کند تا صاف و براق شود.

کامپوزیت دندان معمولاً برای ۵ تا ۱۰ سال دوام می آورد. با مراقبت مناسب، کامپوزیت دندان می تواند برای مدت طولانی زیبایی و سلامت دندان های شما را حفظ کند.

کامپوزیت دندان در شیراز چگونه انجام می‌ شود؟
کامپوزیت دندان در شیراز چگونه انجام می‌ شود؟

قیمت کامپوزیت دندان شیراز چقدر است؟

قیمت کامپوزیت دندان شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • کیفیت و نوع مواد به کار رفته در کامپوزیت ونیرها: کامپوزیت‌ های دندان در انواع و کیفیت‌ های متفاوتی هستند که با توجه به نیاز فرد و همچنین بودجه‌ ای که در نظر گرفته است انتخاب می‌ شود. کامپوزیت‌های دندانی که از مواد باکیفیت‌تر ساخته شده‌ اند، قیمت بالاتری دارند.
  • طول عمر و ماندگاری کامپوزیت دندان: کامپوزیت‌ های دندان با کیفیت بالا ماندگاری بیشتری دارند.
  • دستمزد پزشک متخصص: دستمزد دندانپزشکان متخصص در زمینه کامپوزیت دندان متفاوت است.
  • برند انواع کامپوزیت: کامپوزیت‌ های دندانی که از برند های معروف تولید می‌ شوند، قیمت بالاتری دارند.
  • محل کلینیک: هزینه کامپوزیت دندان در کلینیک‌ های مختلف شیراز متفاوت است.

به طور کلی، قیمت یک واحد کامپوزیت دندان شیراز، میانگین بین ۲ تا ۴ میلیون تومان است. به صورت کلی از کامپوزیت برای اصلاح طرح خط لبخند و دندان های جلویی استفاده می شود. پس به صورت معمول ۱۶ تا ۲۰ واحد کامپوزیت نیاز است. بنابراین، هزینه کامپوزیت دندان در شیراز برای ۱۶ واحد دندان، بین ۳۲ تا ۶۴ میلیون تومان خواهد بود.

البته این قیمت‌ ها صرفاً به عنوان یک راهنمای کلی ارائه شده‌اند و ممکن است در برخی از کلینیک‌ ها متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق کامپوزیت دندان بهتر است با دندانپزشک متخصص در این زمینه که در بالا به شما معرفی شده است، مشورت کنید.

هزینه هر واحد کامپوزیت  بر اساس برند

در جدول زیر می توانید هزینه هر واحد کامپوزیت دندانی را بر اساس برندهای موجود در بازار مشاهده کنید، قیمت ها را مقایسه کنید و سپس برای انجام کامپوزیت تصمیم بگیرید.

برند هزینه به ازای ۱ واحد
اسپیدنت (ساخت کره جنوبی) ۶۰۰/۰۰۰ تومان
سولافیل (ساخت انگلیس ) ۹۰۰/۰۰۰ تومان
سارمکو (ساخت سوئیس) ۱/۴۰۰/۰۰۰ تومان
کاریزما (ساخت آلمان) ۱/۸۰۰/۰۰۰ تومان
کازمادنت (ساخت آمریکا) ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان
کاریزما (ساخت آلمان) ۱/۸۰۰/۰۰۰ تومان

البته توجه داشته باشید که این قیمت ها به صورت تقریبی هستند. برای اطلاع دقیق بهتر است با متخصصین در این زمینه مشورت کنید.

کامپوزیت دندان اقساطی در شیراز

کامپوزیت دندان اقساطی، یکی از خدماتی است که برخی از کلینیک های دندانپزشکی ارائه می‌ دهند. این خدمات به افرادی که توان پرداخت هزینه کامپوزیت دندان به صورت یکجا را ندارند، کمک می‌کند تا از این روش زیبایی دندانپزشکی بهره‌مند شوند.

شرایط کامپوزیت دندان اقساطی در شیراز، در کلینیک‌ های مختلف متفاوت است. به طور کلی، برای دریافت این خدمات، باید حداقل بخشی از هزینه را به صورت نقدی پرداخت کنید و مابقی آن را طی چند قسط پرداخت کنید. مدت زمان و مبلغ اقساط نیز به توافق شما با کلینیک دندانپزشکی بستگی دارد.

مزایای کامپوزیت ونیر دندان در شیراز چیست؟

مزایای کامپوزیت ونیر دندان عبارتند از:

  • قابلیت تطبیق با رنگ دندان طبیعی: کامپوزیت ونیر دندان قابلیت تطبیق با رنگ دندان طبیعی را دارد. این امر باعث می‌شود که لبخند فرد طبیعی و زیبا به نظر برسد.
  • قابلیت چسبندگی بالا: کامپوزیت ونیر دندان به خوبی به سطح دندان می‌چسبد. این امر باعث می‌شود که ونیر به دندان محکم بچسبد و احتمال افتادن آن کم باشد.
  • استحکام و سختی مناسب: کامپوزیت ونیر دندان به خوبی می‌تواند فشار و استرس را تحمل کرده و از شکستگی جلوگیری کند.
  • هزینه مناسب: هزینه کامپوزیت ونیر دندان در مقایسه با سایر روش‌های زیبایی دندان مانند لمینت سرامیکی، کمتر است.
  • سرعت انجام کار: کامپوزیت ونیر دندان در یک جلسه انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود که فرد زودتر بتواند از لبخند جدید خود لذت ببرد.

کامپوزیت ونیر دندان یک روش زیبایی دندان است که می‌توان از آن برای اصلاح مشکلات ظاهری دندان‌ها مانند شکستگی، لب پریدگی، تغییر رنگ و بدشکلی دندان‌ها استفاده کرد. این روش نسبت به سایر روش‌های زیبایی دندان مانند لمینت سرامیکی، مزایای بیشتری دارد.

مزایای کامپوزیت ونیر دندان در شیراز چیست؟

تفاوت قیمت کامپوزیت دندان و لمینت چیست؟

کامپوزیت دندان و لمینیت دندان دو روش ترمیمی و زیبایی دندان هستند که برای اصلاح رنگ، شکل، موقعیت و اندازه دندان‌ها استفاده می‌شوند. تفاوت اصلی این دو روش در موادی است که برای ساخت آنها استفاده می‌شود. کامپوزیت دندان از مواد کامپوزیتی ساخته می‌شود که ترکیبی از مواد شیمیایی و رزین است. لمینت دندان نیز از مواد سرامیکی یا زیرکونیوم ساخته می‌شود.

تفاوت قیمت کامپوزیت دندان و لمینت دندان نیز به دلیل تفاوت موادی است که برای ساخت آنها استفاده می‌شود. کامپوزیت دندان مواد ارزان‌تری نسبت به لمینت دندان دارد. به همین دلیل، قیمت کامپوزیت دندان به طور کلی کمتر از لمینت دندان است.

قیمت هر واحد کامپوزیت دندان در شیراز در سال ۱۴۰۲ به طور میانگین بین ۱.۵۰۰.۰۰۰ تا ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان است. قیمت هر واحد لمینت دندان نیز در ایران در سال ۱۴۰۲ به طور میانگین بین ۳.۰۰۰.۰۰۰ تا ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان است. شما می توانید برای انجام لمینت دندان در شیراز از بهترین دندانپزشکان نوبت و مشاوره آنلاین بگیرید.

دندانپزشک کامپوزیت دندان در شیراز

در جدول زیر نیز می توانید سایر دندانپزشکان متخصص کامپوزیت دندان در شیراز مشاهده کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات و هزینه کامپوزیت با آنها تماس برقرار نمایید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
پزشکان VIP سایت پزشک آنلاین 24 کلینیک دندانپزشکی و دهان پزشکی نگین شیراز، چهار راه زرگری، به سمت بلوار چمران، ساختمان پزشکی ابن سینا، طبقه ۴، واحد ۱۸ ۰۷۱۳۶۲۷۶۲۸۷
۰۷۱۳۶۲۷۶۲۸۹
۰۹۹۰۰۴۳۹۰۰۴
بهترین دکتر متخصص کامپوزیت دندان در شیراز دکتر مهسا جاودان شیراز، ستارخان، رو به روی خیابان ولیعصر، جنب بانک آینده، ساختمان سیلور، طبقه ۲، واحد A202 ۰۹۳۳۰۹۳۲۵۰۴
۰۷۱۳۶۲۸۲۰۹۸
۲ دکتر سعادت روایی شیراز، قدوسی غربی، نبش خیابان ۱۳، پلاک ۳۵ ۰۷۱۳۶۲۶۷۰۹۸
۳ دکتر لیلا کریمی شیراز، بلوار پاسداران، روبرو درمانگاه محمد رسول الله ۰۷۱۳۸۴۴۶۸۱۶
۴ دکتر پوریا مهرعلی شیراز، خیابان قصردشت، نبش کوچه ۴۴، جنب انتقال خون ۰۷۱۳۶۲۶۷۰۳۶
۵ دکتر غلامحسین امینی شیراز ، ابتدای زرگری، کوچه ۱، ساختمان رز، طبقه سوم ۰۷۱۳۶۲۶۸۴۹۰
۶ دکتر مهدی مرادی سروستانی شیراز ، قدوسی غربی، بعد از کوچه ۲۳، ساختمان آنا ۰۷۱۳۶۳۲۹۱۳۳
۷ دکتر مهرداد عباس نیا شیراز، خیابان زند، کوچه ۴۱، ساختمان سینا، طبقه ۵ ۰۷۱۳۲۳۶۲۱۴۱
۸ دکتر پریسا مومنی شیراز، معالی آباد، نبش کوچه ۳، مجتمع پزشکی رها ۰۷۱۳۶۲۳۱۲۹۰
۹ دکتر احمد رضا صادقی شیراز، خیابان قصردشت، رحمت آباد، کوچه ۳۹، ۰۷۱۳۶۲۸۰۲۷۵
 ۱۰ دکتر رضا نیکی شیراز، خیابان زند، روبروی ۲۰ متری سینما سعدی ۰۷۱۳۲۳۱۹۴۱۹

کلام آخر

در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴، بهترین دکتر برای کامپوزیت دندان در شیراز به شما معرفی شد. شما می توانید از طریق پروفایل دندانپزشکان، نوبت اینترنتی بگیرید یا مشاوره آنلاین داشته باشید.  نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه برای ما ارسال نمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

۱ دیدگاه

  •  7 ماه قبل

    سلام ببخشید من یه سوال داشتم. کامپوزیت دندان باعث پوسیدگی نمیشه؟

دیدگاه خود را درج کنید