پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. متخصص ایمپلنت دندان در پاسداران تهران
متخصص ایمپلنت دندان در پاسداران تهران

متخصص ایمپلنت دندان در پاسداران تهران

  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • 0 لایک
  • 72 بازدید
  • 0 دیدگاه

از دست دادن دندان‌ ها، چه از نظر زیبایی و چه از نظر عملکردی، می‌ تواند مشکل‌ ساز باشد. خوشبختانه، ایمپلنت دندان راه‌حلی ایده‌آل و ماندگار برای جایگزینی دندان‌ های از دست رفته ارائه می‌ دهد. انتخاب متخصص ایمپلنت مناسب، نقشی کلیدی در موفقیت این درمان دارد. توجه داشته باشید که برخی از عواقب مراجعه به دندانپزشک نامناسب برای ایمپلنت دندان عبارتند از: شکست ایمپلنت، عفونت، آسیب به عصب و عروق و مشکلات زیبایی. پس در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴، به شما در یافتن بهترین متخصص ایمپلنت دندان در پاسداران تهران کمک می‌ کنیم.

بهترین مرکز ایمپلنت پاسداران چه ویژگی هایی دارد؟

یافتن یک متخصص باتجربه و ماهر در پاسداران که از جدیدترین تکنیک ها و فناوری ها استفاده کند، می تواند به شما در دستیابی به نتایج مطلوب و لبخندی زیبا و طبیعی کمک کند. ویژگی های بهترین دکتر ایمپلنت دندان عبارتند از:

  • داشتن تجربه کافی: ایمپلنت های دندانی یک عمل جراحی پیچیده هستند که نیاز به مهارت و دقت بالایی دارند. یک دندانپزشک باتجربه می داند که چگونه این عمل را به درستی انجام دهد و احتمال موفقیت آمیز بودن آن را افزایش دهد. همچنین ایمپلنت های دندانی نه تنها باید برای رفع مشکل بیمار باشند، بلکه باید زیبا نیز به نظر برسند. یک دندانپزشک باتجربه می تواند ایمپلنت هایی را قرار دهد که به طور طبیعی در دهان شما جا شوند و لبخند شما را زیبا جلوه دهند.
  • داشتن مراجعین کنندگان زیاد: تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان راضی می‌تواند نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای کار دندانپزشک باشد. شما می‌توانید با خواندن نظرات بیماران قبلی، در مورد تجربیات آنها اطلاعات کسب کنید.
  • توانایی کافی در انجام هر نوع ایمپلنت: انتخاب یک دندانپزشک متخصص و مجرب برای انجام ایمپلنت دندان به دلایل متعددی حائز اهمیت است، به خصوص زمانی که به دنبال ایمپلنت فوری یا انواع دیگر ایمپلنت هستید. یک متخصص ایمپلنت به انواع مختلف ایمپلنت، از جمله ایمپلنت های فوری، کوتاه و استاندارد، تسلط دارد. آنها می توانند با توجه به نیازها و شرایط خاص شما، بهترین نوع ایمپلنت را به شما پیشنهاد دهند.

متخصص بهترین دکتر ایمپلنت دندان در پاسداران تهران

در جدول زیر از سایت پزشک آنلاین ۲۴، به شما بهترین متخصص ایمپلنت در پاسداران و همچنین مرکز ایمپلنت پاسداران که از نظر مردم، تجربه و سابقه کاری معروف هستند را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر آرش عزیزی تهران، پاسداران، بین دشتستان هفتم و هشتم، پلاک ۱۰۴، طبقه چهارم، واحد ۲۶ ۰۲۱۲۲۸۸۶۰۳۹
۲ دکتر امیرضا رکن تهران، پاسداران، خیابان محمود گل نبی، پشت حسینه ارشاد، برج زمرد، طبقه ۸، واحد ۸۲ ۰۲۱۲۲۸۹۵۳۲۴
۳ دکتر محمدرضا قربانیان هاوستین تهران، خیابان پاسداران، خیابان بوستان نهم، بعد از تقاطع شهید پایدارفرد،  پلاک ۱۲۲، واحد ۱۴ ۰۲۱۲۲۵۹۹۱۶۶
۴ دکتر نسرین اصفهانی زاده تهران، خیابان پاسداران، نبش بوستان سوم، مجتمع سیمرغ، طبقه دوم، واحد ۵ ۰۲۱۲۲۵۸۷۲۳۱
۵ دکتر آناهیتا نوروزی فرد تهران، پاسداران، نبش دشتستان پنجم، ساختمان شماره ۱۴۸، طبقه۵، واحد۱۸ ۰۲۱۲۲۸۵۷۲۸۹
۶ دکتر مجید رحمانی تهران، پاسداران، حاج هادی (نگارستان پنجم) ۰۲۱۲۲۸۹۵۸۶۵

پزشک آنلاین 24

دریافت نوبت از متخصص کاشت دندان در پاسداران در پزشک آنلاین ۲۴

شما کاربران عزیز می توانید از طریق سایت پزشک آنلاین ۲۴، اقدام به دریافت نوبت از بهترین متخصص کاشت دندان در پاسداران نمایید. به این منظور می توانید در صفحه پروفایل پزشکان معرفی در جدول بالا، گزینه ثبت نوبت را انتخاب کنید. سپس نوبت خود را در زمانی که پزشک در مطب مشغول به کار است رزرو نمایید.

ایمپلنت دندان در پاسداران تهران

مشاوره اینترنتی با بهترین دکتر متخصص ایمپلنت پاسداران

مشاوره اینترنتی با بهترین دکتر ایمپلنت در پاسداران، یکی از قابلیت های سایت ما است. شما می توانید با مشاوره اینترنتی در هر زمان و مکانی که هستید، سوالات خود را راجب کاشت دندان از مرکز ایمپلنت پاسداران بپرسید. برای مشاوره اینترنتی کافی است در صفحه پروفایل دندانپزشکان معرفی شده در جدول بالا، گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کنید.

همچنین شما می توانید برای سایر خدمات مربوط به دندانپزشکی می توانید روی لینک کلیک نمایید.

هزینه ایمپلنت دندان در پاسداران چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندان در پاسداران در سال جاری بین ۹.۵۰۰.۰۰۰ تا ۳۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای هر واحد دندان متغیر است. این قیمت تقریبی است و هزینه نهایی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

کاشت دندان در پاسداران تهران

  • تجربه و تخصص دندانپزشک: دندانپزشکانی که سابقه و مهارت بیشتری در کاشت ایمپلنت در پاسداران دارند معمولا هزینه بیشتری دریافت می کنند.
  • برند ایمپلنت: ایمپلنت های مختلف از برندهای مختلف با کیفیت و قیمت های متفاوتی در بازار موجود هستند. ایمپلنت های کره ای و آلمانی معمولا گران تر از ایمپلنت های ایرانی هستند.
  • نوع پروتز و روکش: پروتزهای ایمپلنت از جنس های مختلفی مانند سرامیک، زیرکونیا و فلز ساخته می شوند که هر کدام قیمت خاص خود را دارند.
  • تعداد ایمپلنت های مورد نیاز: هرچه تعداد ایمپلنت های مورد نیاز بیشتر باشد، هزینه کل درمان نیز بیشتر خواهد بود.
  • هزینه های اضافه مانند هزینه افزایش قطر استخوان لثه در صورت نیاز.
  • وضعیت سلامت دهان و دندان: اگر نیاز به انجام اقدامات دیگری مانند پیوند استخوان یا جراحی لثه قبل از کاشت ایمپلنت باشد، به هزینه نهایی اضافه خواهد شد.

علاوه بر موارد فوق، برخی از کلینیک های دندانپزشکی تخفیف های ویژه ای برای ایمپلنت دندان ارائه می کنند و یا امکان پرداخت قسطی را برای بیماران فراهم می کنند.

معرفی بهترین برندهای ایمپلنت دندان به همراه قیمت حدودی در مرکز ایمپلنت پاسداران

در جدول زیر بهترین برندهای ایمپلنت دندان در پاسداران را به همراه هزینه حدودی به شما معرفی کرده ایم:

برند ایمپلنت دندان ضمانت هزینه به تومان
ایمپلنت کره‌ای Core 1 ۸ تا ۱۰ سال ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ + روکش با جنس سرامیکی
ایمپلنت Sewon medix ۸ تا ۱۰ سال ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ + روکش با جنس سرامیکی
ایمپلنت سوئیسی نئودنت ۱۲ تا ۱۵ سال ۱۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان + روکش
ایمپلنت ایرانی ایمپلنت ایرانی ۳A فاقد ضمانت ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان

ایمپلنت اقساطی در پاسداران تهران

به دلیل هزینه های بالای کاشت دندان، بسیاری از کلینیک های محدوده پاسداران تهران، هزینه ایمپلنت دندان را به صورت قسطی از بیماران دریافت می کنند. شرایط ارائه ایمپلنت اقساطی در هر کلینیک متفاوت است. در این روش پرداخت، معمولاً پیش‌ پرداختی نیاز است و مابقی هزینه در قالب اقساط ماهانه یا چند ماهه پرداخت می‌شود. تعداد اقساط و میزان سود نیز بسته به کلینیک و شرایط متقاضی متفاوت است. به طور قطعی نمی‌توان گفت که ایمپلنت اقساطی گران‌تر است یا خیر.

هزینه نهایی به عوامل مختلفی مانند برند ایمپلنت، مهارت و تجربه متخصص، خدمات جانبی و تعداد اقساط بستگی دارد. با این حال، به دلیل پرداخت هزینه به صورت گام به گام، فشار مالی بر متقاضی کاهش می‌یابد. شما می توانید با مشاهده پروفایل های vip، بهترین کلینیکی که از این روش پرداخت استفاده می کند را پیدا کنید.

کاشت دندان یا ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت های دندانی پایه های فلزی کوچک هستند که به جای ریشه دندان های از دست رفته در استخوان فک قرار می گیرند. آنها از تیتانیوم یا سرامیک ساخته شده اند که هر دو بی خطر و با بافت های دهان شما سازگار هستند. ایمپلنت ها توسط یک جراح دهان و دندان در طی یک عمل جراحی جزئی در استخوان فک شما قرار می گیرند. پس از بهبود ایمپلنت، دندانپزشک شما می تواند یک تاج، بریج یا پروتز را روی آن قرار دهد تا ظاهر و عملکرد دندان طبیعی شما را بازسازی کند.

چه کسانی ممکن است به ایمپلنت دندان نیاز داشته باشند؟

افرادی که یک یا چند دندان از دست رفته دارند: ایمپلنت می تواند جایگزینی برای هر دندان از دست رفته باشد، بدون اینکه به دندان های اطراف آسیب برساند.

کسانی که به دلیل:

  • حفره (پوسیدگی دندان): اگر پوسیدگی دندان به قدری شدید باشد که نتوان آن را با پر کردن یا روکش ترمیم کرد، ممکن است ایمپلنت تنها گزینه باشد.
  • شکستگی ریشه دندان: اگر ریشه دندان شکسته شود، ممکن است نجات دندان غیرممکن باشد و ایمپلنت جایگزین مناسبی برای آن باشد.
  • دندان قروچه (فشار دادن یا ساییدن دندان ها): دندان قروچه می تواند به مرور زمان به دندان ها آسیب برساند و منجر به از دست رفتن آنها شود. ایمپلنت می تواند جایگزینی محکم و بادوام برای دندان های آسیب دیده باشد.
  • بیماری لثه: بیماری لثه می تواند منجر به تحلیل رفتن استخوان و در نهایت از دست رفتن دندان ها شود. ایمپلنت می تواند جایگزینی برای دندان های از دست رفته در اثر بیماری لثه باشد.
  • آسیب صورت: آسیب صورت می تواند منجر به از دست رفتن دندان ها شود. ایمپلنت می تواند جایگزینی طبیعی برای دندان های از دست رفته باشد.
  • دندان های از دست رفته مادرزادی: برخی افراد بدون دندان های خاصی متولد می شوند. ایمپلنت می تواند جایگزینی برای این دندان های از دست رفته مادرزادی باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، سلامت عمومی شما نیز در تعیین اینکه آیا کاندیدای مناسبی برای ایمپلنت هستید یا خیر، نقش دارد. متخصص ایمپلنت دندان در پاسداران تهران می تواند با بررسی شرایط شما به شما بگوید که آیا ایمپلنت گزینه مناسبی برای شما هست یا خیر.

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت‌ های دندانی به شما کمک می‌کنند تا با اعتماد به نفس بیشتری لبخند بزنید، به راحتی غذا بخورید و کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید. این راه‌حل مدرن مزایای متعددی را به ارمغان می‌آورد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود:

ایمپلنت در پاسداران تهران

  • عملکرد طبیعی: ایمپلنت‌ها با جایگزینی ریشه دندان، عملکردی شبیه به دندان‌های طبیعی را ارائه می‌کنند و به شما امکان می‌دهند تا بدون هیچ مشکلی جویدن، گاز گرفتن و صحبت کردن را تجربه کنید.
  • زیبایی بی‌نظیر: ایمپلنت‌ها با ظاهری کاملاً طبیعی، لبخندی جذاب و درخشان را به شما هدیه می‌کنند و اعتماد به نفس شما را در روابط اجتماعی و موقعیت‌های شغلی افزایش می‌دهند.
  • ثبات و پایداری: ایمپلنت‌ها با اتصال به استخوان فک، ثبات و پایداری بی‌نظیری را برای دندان‌های جایگزین شده به ارمغان می‌آورند و از لغزش یا حرکت آنها در حین غذا خوردن یا صحبت کردن جلوگیری می‌کنند.
  • سلامت دهان و دندان: ایمپلنت‌ها برخلاف بریج‌های دندانی، نیازی به تراشیدن دندان‌های مجاور ندارند و به حفظ سلامت ساختار دهان و دندان شما کمک می‌کنند.
  • جایگزینی دائمی: ایمپلنت‌ها با طول عمر بالا، راه‌حلی دائمی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته ارائه می‌کنند و از صرف هزینه‌های اضافی برای ترمیم یا جایگزینی در آینده جلوگیری می‌کنند.
  • جلوگیری از تحلیل استخوان: ایمپلنت‌ها با تحریک استخوان فک، به جلوگیری از تحلیل استخوان در ناحیه‌ی بدون دندان کمک می‌کنند و از بروز مشکلات مربوط به ساختار صورت در بلندمدت جلوگیری می‌کنند.

علاوه بر مزایای ذکر شده، ایمپلنت‌های دندانی مقاوم در برابر پوسیدگی هستند و با رعایت بهداشت دهان و دندان به صورت منظم، می‌توان از آنها برای سالیان متمادی استفاده کرد.

برگرفته از سایت: my.clevelandclinic.org

انواع ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت های دندانی انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته شده است:

  • ایمپلنت ساب پریوستئال: ایمپلنت‌های ساب پریوستئال، نوعی از ایمپلنت‌های دندانی هستند که به جای قرارگیری درون استخوان فک، بر روی آن یا به عبارتی روی استخوان نصب می‌شوند. این ایمپلنت‌ها از یک قاب فلزی تشکیل شده‌اند که در زیر لثه و بر روی استخوان فک قرار می‌گیرند و با کمک اتصالاتی که از لثه عبور می‌کنند، در جای خود ثابت می‌شوند.
  • ایمپلنت دندان با پیوند استخوان: اگر به اندازه کافی استخوان سالم و طبیعی در فک خود نداشته باشید، ممکن است ایمپلنت های دندانی شما را به درستی نگه ندارند. در این صورت، پزشک شما ممکن است برای بازسازی یا اضافه کردن استخوان به منظور پشتیبانی از ایمپلنت، تقویت استخوان را توصیه کند. این روش می تواند شامل استفاده از مواد افزودنی استخوان و فاکتورهای رشد باشد.
  • لیفت سینوس :  کاشت ایمپلنت دندان در ناحیه‌ی خلفی (عقبی) فک بالا، به دلیل کمبود استخوان و نزدیکی به سینوس، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. لیفت سینوس، که به آن افزایش سینوس یا بالا بردن کف سینوس نیز می‌گویند، راه‌حلی برای غلبه بر این مشکل ارائه می‌کند. در این روش، جراح کف سینوس را بالا می‌برد تا فضای کافی برای اضافه کردن استخوان پیوندی و قرار دادن ایمپلنت‌های دندانی ایجاد شود. این روش به شما کمک می‌کند تا در ناحیه‌ای که ایمپلنت‌گذاری با روش‌های معمول امکان‌پذیر نیست، صاحب دندان‌های ثابت و طبیعی شوید.

برگرفته از سایت: webmd.com

مزایا و معایب ایمپلنت فوری در پاسداران چیست؟

ایمپلنت دندان در پاسداران تهران روشی در دندانپزشکی است که در آن ایمپلنت دندان بلافاصله پس از کشیدن دندان از دست رفته جایگذاری می شود. این روش مزایایی مانند کاهش تعداد مراحل جراحی و کوتاه شدن زمان درمان را به همراه دارد. با این حال، معایبی هم دارد، از جمله افزایش احتمال شکست ایمپلنت، عدم پیش‌بینی دقیق سطح بافت نرم و سخت در آینده و مشکل در دستیابی به ثبات اولیه ایمپلنت.

مزایای ایمپلنت فوری:

  • کاهش تعداد مراحل جراحی: با ایمپلنت فوری، نیازی به انتظار چند ماهه برای جوش خوردن استخوان قبل از قرار دادن ایمپلنت نیست. این امر تعداد مراحل جراحی را به نصف کاهش می دهد و به طور کلی زمان درمان را کوتاه تر می کند.
  • کاهش زمان بدون دندان: با ایمپلنت فوری، بیمار می تواند سریعتر صاحب دندان جدید شود و این امر به حفظ اعتماد به نفس و کیفیت زندگی او کمک می کند.

معایب ایمپلنت فوری:

  • افزایش احتمال شکست ایمپلنت: مطالعات نشان داده اند که ایمپلنت های فوری در مقایسه با ایمپلنت های سنتی که در استخوان کاملاً التیام یافته قرار داده می شوند، بیشتر در معرض شکست هستند.
  • عدم پیش‌ بینی دقیق سطح بافت نرم و سخت آینده: در ایمپلنت فوری، پیش‌بینی سطح نهایی بافت نرم و سخت در اطراف ایمپلنت دشوارتر است. این امر می تواند منجر به مشکلاتی در زیبایی نهایی ترمیم شود.
  • مشکل در دستیابی به ثبات اولیه ایمپلنت: دستیابی به ثبات اولیه ایمپلنت در ایمپلنت فوری دشوارتر است. ثبات اولیه برای موفقیت آمیز بودن ایمپلنت ضروری است.

برگرفته از سایت: pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

ایمپلنت دیجیتال پاسداران چیست و چه فرقی با ایمپلنت معمولی دارد؟

در سال‌های اخیر، نوع جدیدی از ایمپلنت به نام ایمپلنت دیجیتال به وجود آمده است که از روش‌های سنتی متمایز می‌شود. در ایمپلنت دیجیتال از یک اسکنر دیجیتال برای ایجاد تصاویر سه بعدی دقیق از دهان بیمار استفاده می‌شود. این تصاویر برای برنامه‌ریزی دقیق محل و زاویه قرارگیری ایمپلنت‌ها در نرم‌افزار کامپیوتری به کار می‌روند. جراح از یک راهنمای جراحی برای هدایت دقیق ایمپلنت‌ها در استخوان فک با حداقل برش و آسیب به بافت استفاده می‌کند. تصاویر سه بعدی و برنامه‌ریزی کامپیوتری، دقت و ظرافت را در جراحی افزایش می‌دهند و احتمال خطا را به حداقل می‌رسانند. اما هزینه را افزایش می دهد. شما می توانید برای انجام این نوع، به دکتر ایمپلنت دیجیتال پاسداران مراحعه نمایید.

ماندگاری ایمپلنت دندان چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی، طول عمر ایمپلنت دندان می تواند بین ۵ تا ۱۸ سال باشد، اما این عدد بسیار به مراقبت فردی و عوامل متعددی بستگی دارد. عوامل موثر بر طول عمر ایمپلنت:

  • مهارت و تخصص دندانپزشک: انتخاب یک دندانپزشک باتجربه و متخصص در ایمپلنتولوژی، از مهمترین فاکتورها برای موفقیت ایمپلنت و افزایش طول عمر آن است.
  • کیفیت ایمپلنت: استفاده از ایمپلنت های با کیفیت و برندهای معتبر، نقش بسزایی در ماندگاری آنها دارد.
  • سلامت عمومی بیمار: بیماری های خاص مانند دیابت، پوکی استخوان و یا سیستم ایمنی ضعیف می توانند بر طول عمر ایمپلنت تاثیر منفی بگذارند.
  • رعایت بهداشت دهان و دندان: مهمترین عامل برای حفظ ایمپلنت و افزایش طول عمر آن، رعایت دقیق بهداشت دهان و دندان مانند مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه است.
  • معاینات منظم: مراجعه به دندانپزشک برای معاینات دوره ای و چکاپ ایمپلنت، ضروری است تا از سلامت آن اطمینان حاصل شود و در صورت بروز هرگونه مشکل به موقع اقدام شود.
  • عادات و رژیم غذایی: سیگار کشیدن، جویدن یخ و یا مصرف غذاهای سفت می تواند به ایمپلنت آسیب برساند و طول عمر آن را کاهش دهد.

در کنار موارد ذکر شده، برخی از اقدامات می تواند به افزایش طول عمر ایمپلنت کمک کند، مانند:

  • استفاده از محافظ دهان: در هنگام ورزش و یا فعالیت هایی که احتمال ضربه به دهان وجود دارد، از محافظ دهان استفاده کنید.
  • کنترل بیماری های لثه: بیماری لثه می تواند به ایمپلنت آسیب برساند، بنابراین باید با رعایت بهداشت دهان و دندان و معاینات منظم، از بروز یا پیشرفت بیماری لثه جلوگیری شود.
  • تغذیه سالم: مصرف غذاهای سالم و مغذی به سلامت لثه و دندان ها و در نتیجه افزایش طول عمر ایمپلنت کمک می کند.

سخن پایانی

از دست دادن دندان می تواند بر زندگی روزمره تاثیر منفی بگذارد. ایمپلنت دندان یک راه حل جایگزین و دائمی برای دندان های از دست رفته است. این روش برای جایگزینی یک یا چند دندان و یا حتی کل دندان ها مناسب است. در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴، بهترین و معروف ترین دکتر برای کاشت دندان در پاسداران تهران به شما معرفی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید پروفایل هر یک را بررسی نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید