پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. تزریق بوتاکس در تهرانپارس تهران
تزریق بوتاکس در تهرانپارس تهران

تزریق بوتاکس در تهرانپارس تهران

  • آخرین بروزرسانی: ۲ فروردین ۱۴۰۳

  • 0 لایک
  • 693 بازدید
  • 0 دیدگاه

انتخاب دکتر مناسب برای تزریق بوتاکس، نقشی کلیدی در حصول نتایج مطلوب و رضایت‌بخش ایفا می‌کند. در این مطلب از سایت پزشک آنلاین ۲۴، به معرفی بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهرانپارس تهران پرداخته شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت اینترنتی از طریق پروفایل پزشکان اقدام نمایید.

لیست بهترین پزشکان تزریق بوتاکس در تهرانپارس تهران

در لیست زیر میتوانید پزشکان با تجربه در زمینه تزریق بوتاکس در تهرانپارس تهران را به همراه شماره تماس و آدرس مشاهده نمایید. پزشکانی که به صورت vip مهرفی شده اند، دارای پروفایل ویژه در سایت ما هستند.

ردیف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر حمیدیمطب پوست و زیبایی تهران، تهرانپارس، خیابان باغدارنیا، بعد از بیمارستان آرش، انتهای ۱۶۰غربی (مالکی)، تقاطع اتوبان باقری، ساختمان ۱۲۳، طبقه ۳، واحد ۸ ۰۲۱۷۷۷۰۷۱۹۷
۲ ژل و بوتاکس مطب دکتر عباسی استان تهران، تهران، تهرانپارس غربی، بلوار خوشوقت ۰۹۱۲۸۳۵۷۶۲۴
۳ مطب زیبایی دکتر سیدزاده تهران، تهرانپارس، بالاتر فلکه سوم، مابین خیابان ۲۱۶و ۲۱۸ غربی، برج مروارید، طبقه دوم، واحد۶، مرکز زیبایی دکتر سید زاده ۰۹۱۰۲۹۸۰۰۵۸
۴ کلینیک زیبایی رها تهران، فلکه دوم تهرانپارس، روبروی فروشگاه رفاه، بالای بانک اقتصاد نوین، ساختمان سبز، پلاک ۱۷۶، طبقه اول، واحد ۶ ۰۲۱۷۷۷۲۹۳۰۰
۵ دکتر مریم دریانی تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ، بعد از تقاطع رشید، پلاک ۷۹، طبقه ۳، واحد ۹ ۰۹۱۰۷۶۶۵۸۶۶
۶ دکتر الهام علمایی تهران، محله تهرانپارس، تقاطع بزرگراه سلیمانی (رسالت) و خیابان رشید، جنب بانک ملت، پلاک ۱۶۴، طبقه همکف، واحد ۱ ۰۲۱۷۷۲۹۳۶۱۷
۷ دکتر امیر محمد صدرا تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان شهید برادران قانع، ۱۴۲شرقی، جنب شیرینی الف ۰۲۱۷۷۷۲۵۰۱۱
۸ دکتر خامسی تهران، تهرانپارس، خیابان رشید، بالاتر از گلبرگ، نبش ۱۴۴، ساختمان امیرکبیر، پلاک ۹۹، واحد ۲، گروه پزشکان پارسیان ۰۲۱۷۷۸۸۸۴۳۸
۹ کلینیک تخصصی سیب سبز تهران، تهرانپارس، فلکه اول، خیابان امیری طائمه (گلبرگ)، ساختمان روناک (پیتزا پرپروک)، طبقه ۵، واحد ۹ ۰۲۱۷۷۲۹۲۱۰۰
۱۰ مطب دکتر قندهاری تهران، تهرانپارس، فلکه اول، ۱۴۸ شرقی، پلاک ۴۵، واحد ۴ ۰۹۹۳۲۰۲۰۷۳۴

پزشک آنلاین 24

نحوه دریافت نوبت اینترنتی با دکتر بوتاکس در خیابان تهرانپارس تهران

شما کاربران عزیز می توانید از طریق سایت پزشک آنلاین ۲۴ اقدام به دریافت نوبت اینترنتی از بهترین پزشکان تزریق بوتاکس در خیابان تهرانپارس تهران نمایید. برای این کار می توانید در صفحه پروفایل پزشک، گزینه ثبت نوبت را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید برای مشاهده بهترین کلینیک زیبایی در تهرانپارس تهران روی لینک کلیک نمایید.

دکتر بوتاکس در خیابان تهرانپارس تهران

قیمت تزریق بوتاکس در تهرانپارس تهران چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس در تهرانپارس تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع برند بوتاکس: برندهای مختلف بوتاکس مانند دیسپورت، زئومین و بوتاکس مصپورت قیمت‌های متفاوتی دارند. به طور کلی، برندهای معروف‌تر مانند دیسپورت قیمت بالاتری دارند.
  • میزان واحدهای تزریقی: هرچه تعداد واحدهای تزریقی بیشتر باشد، هزینه تزریق نیز بیشتر خواهد بود.
  • محل تزریق: تزریق بوتاکس در نواحی مختلف صورت مانند پیشانی، خطوط اخم، خطوط دور چشم و خطوط لبخند قیمت‌های متفاوتی دارد.
  • تجربه و مهارت پزشک: پزشکان باتجربه‌تر و ماهرتر معمولاً هزینه بیشتری برای تزریق بوتاکس دریافت می‌کنند.

برای مشاهده دکتر تزریق ژل در تهران می توانید روی لینک کلیک نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس جیست؟

  • فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید: بوتاکس یک روش کم تهاجمی است و نیازی به استراحت طولانی مدت ندارد. می توانید بعد از تزریق به فعالیت های عادی خود بازگردید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق از ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید: به بوتاکس فرصت دهید تا به طور کامل در عضلات هدف اثر کند.
  • تا ۴ ساعت بعد از تزریق از دراز کشیدن خودداری کنید: این کار از پخش شدن بوتاکس به مناطق دیگر جلوگیری می کند.
  • تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن خودداری کنید: مواد آرایشی می توانند منافذ پوست را مسدود کرده و جذب بوتاکس را تحت تاثیر قرار دهند.
  • از لمس و ماساژ محل تزریق خودداری کنید: این کار می تواند باعث پخش شدن بوتاکس به مناطق دیگر شود.

کلام آخر

دکتر تزریق بوتاکس خوب در تهرانپارس تهران در این مطلب از سایت ما به شما معرفی شد. شما نیز اگر پزشکی خوب در این زمینه می شناسید می توانید در قسمت دیدگاه به کاربران معرفی کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید