پشتیبانی سایت!            8 صبح الی 5 عصر 09051947338
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. بهترین متخصص گوش حلق و بینی در سینما سعدی شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️
بهترین متخصص گوش حلق و بینی در سینما سعدی شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️

بهترین متخصص گوش حلق و بینی در سینما سعدی شیراز | دریافت نوبت اینترنتی ❤️

  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
  • 0 لایک
  • 314 بازدید
  • 0 دیدگاه

شما می‌توانید در جدول زیر بهترین پزشکان متخصص در زمینه گوش حلق و بینی در سینما سعدی شیراز همراه با شماره تماس و آدرس مشاهده کنید. با کلیک بر روی اسامی پزشکان VIP نوبت اینترنتی رزرو نمایید و یا مشاوره آنلاین دریافت نمایید.

لیست متخصص گوش حلق و بینی در سینما سعدی شیراز

ردبف نام آدرس شماره تماس
۱ دکتر مهرداد البرزی شیراز، خیابان ۲۰ متری سینما سعدی، روبروی بیمارستان شفا،ساختمان پزشکی پرند، طبقه ۴ ۰۷۱۳۲۳۱۷۱۷۸
۲ دکتر اصغر جهانشاهی شیراز، ۳۰ متری سینما سعدی، طبقه فوقانی بانک مسکن ۰۷۱۳۲۳۳۸۷۸۲
۳ دکتر امیرقلی فرهمند فر شیراز، خیابان هفت تیر (۲۰متری سینما سعدی)، چهارراه معدل ۰۷۱۳۲۳۵۲۵۴۲
۴ دکتر محمد اسماعیل کوشش شیراز، خیابان شوریده شیرازی (۳۰متری سینما سعدی)، روبروی بانک مسکن، ساختمان پاساژ رستگار، طبقه دوم ۰۷۱۳۲۳۰۲۵۰۲

ارتباط با پزشک آنلاین 24

نحوه نوبت آنلاین از پزشک گوش حلق و بینی در خبایان سینما سعدی شیراز

برای ثبت نوبت آنلاین، به صفحه پروفایل دکتر مورد نظرتان مراجعه کنید، ساعت کاری ایشان را بررسی کرده و سپس بر روی گزینه “دریافت نوبت” کلیک نمایید. همچنین برای مشاهده بهترین دکتر گوش حلق و بینی در شیراز می‌توانید روی لینک مرتبط کلیک کنید.

نحوه نوبت آنلاین از پزشک گوش حلق و بینی در خبایان سینما سعدی شیراز

مشاوره اینترنتی با متخصص گوش حلق و بینی در سینما سعدی شیراز

برای دریافت مشاوره آنلاین از بهترین پزشکان گوش حلق بینی در خیابان سینما سعدی شیراز، می‌توانید به صفحه پروفایل دکتر مورد نظر خود مراجعه کنید و گزینه مشاوره اینترنتی را انتخاب کنید. از طریق مشاوره آنلاین، می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی نمایید.

راهنمای انتخاب بهترین دکتر گوش و حلق و بینی در بیست متری سینما سعدی

برای انتخاب بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق، بینی در بیست متری شیراز، بهتر است بر اساس تجربه کاری و خدماتی که ارائه می‌دهند تصمیم گیری کنید. شما می‌توانید در صفحه پروفایل پزشکان، نظرات و تجربیات دیگران را مشاهده کنید و میزان رضایت مردم از دکتر را در نظر بگیرید. اگر پزشک مورد نظر خود را پیدا نکردید، می‌توانید لیست متخصص گوش حلق بینی در بلوار زند شیراز را بررسی نمایید.

کلام آخر

در اینجا بهترین پزشکان متخصص گوش حلق و بینی در سینما سعدی شیراز به شما معرفی شد. همان طور که بیان شد نوبت دهی آنلاین، مشاوره و مشاهده اطلاعات تکمیلی از طریق پروفایل پزشکان امکان پذیر است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نویسنده : سانا زمانی

من سانا هستم. سئوکار و محتوانویس 25 ساله که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستم. رشته تحصیلی من تجربی بوده است و حالا به عنوان پرستار مشغول به کار هستم. آشنایی با دنیای پزشکی و سلامت نیز من را به دنبال سبک زندگی سالم‌تر تشویق می‌کند و من علاقه‌مند به تحقیق و تولید محتوا در این زمینه هستم. من افتخار می‌کنم که با تیم پزشک آنلاین 24، این احساس ارزشمند را تجربه می‌کنم.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید